• 0

Een eigen T-shirt lijn opzetten.

Ik ben momenteel bezig met een eigen T-shirt lijn op te starten en ik vind het helemaal geweldig! Het is mijn grote droom om mijn zelf getekende illustraties t-shirt door heel de wereld gedragen te zien worden. Alleen stuit ik de laatste tijd wel op een aantal moeilijkheden. Ik ben namelijk al een tijdje bezig het een en ander uit te zoeken alleen vind ik niet alles waar ik naar opzoek ben. Per toeval ben ik op deze geweldige website gestuit en heb ik opgemerkt dat er allerlei soorten vragen worden behandeld. Door middel van deze website ben ik al een stuk wijzer geworden over een aantal zaken, alleen zijn nog niet al mijn vragen beantwoord. Ik hoop daarom dat iemand mij kan helpen mijn vragen te beantwoorden en mij kan helpen met de reis naar het verwezenlijken van mijn droom!

 

- Ik ben opzoek naar ''No-label Tshirts'' van goede kwaliteit en een betaalbare prijs aangezien ik geen super groot krediet heb. Ben hier al lang naar opzoek en ben tot nu toe op 1 groothandel gestuit in de UK. Misschien dat iemand nog wat andere adresjes/websites voor mij heeft zodat ik het een en ander kan vergelijken. Het mogen ook groothandel zijn met een breder assortiment aan kleding dan alleen T-shirts omdat ik in de toekomst ook meer dan alleen T-shirts wil verkopen.

 

- Mijn illustraties voor op de T-shirts zijn kleurrijk dit wilt zeggen dat per opdruk gemiddeld zo rond de 4 tot 6 kleuren worden gebruikt. Heeft iemand hier tips of advies over? Omdat ik eigenlijk helemaal niet bekent ben met het laten drukken van afbeeldingen vooral met veel kleur, vroeg ik me af of iemand mij wat informatie kon geven over de beste kwaliteit, druk mogelijkheden etc. en misschien ook een paar goede drukkerijen kent met goede kwaliteit/prijs verhouding.

 

- Informatie over het importeren van kleding. (mogelijkheden, prijzen/kwaliteit, transport kosten) Misschien dat iemand een adres heeft van een goede groothandel in het buitenland die goedkoop is?

 

- Labels laten zetten in de no-label t-shirts?

 

- Informatie over het verkopen buiten Nederland. Ik wil in de toekomst graag internationaal gaan verkopen. Wat zijn de mogelijkheden daarvoor? Wat zijn de regels daarvoor? etc.

 

- Alle informatie over een webwinkel hebben is welkom! Ik wil namelijk beginnen met mijn lijn te verkopen via internet.

 

- Voor de rest is alle informatie wat met dit onderwerp(eigen onderneming/eigen t-shirt lijn) te maken heeft welkom, ik ben erg nieuwsgierig wat ik hier nog allemaal te weten over kan komen! En ben benieuwd wat voor ervaring ik hier van kan op doen.

 

Alvast bedankt!

"Nothing great in the world has ever been accomplished without passion."

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Verwacht in ieder geval veel concurrentie met je business en een lange aanlooptijd voordat je uit de kosten bent. En als je al bezoekers op je webshop krijgt wil dat nog niet zeggen dat ze wat bij je kopen. Het product lijkt me wel geschikt om bij hyves je waar onder de aandacht te krijgen. Succes.

Zelf hypotheek afsluiten scheelt een paar duizend euro. Zie http://www.executiononlyhypotheek.net/

Link naar reactie
  • 0

Dank je wel voor je reactie! Voor concurrentie ben ik eerlijk gezegd niet heel erg bang. Ik teken de opdrukken zelf en achter deze opdrukken zit een heel concept die ik tot op heden nog nergens heb gezien. Heb ook de opdrukken aan verschillende mensen laten zien binnen en buiten mijn omgeving en zijn heel erg te spreken over mijn ontwerpen en vragen zich af wanneer dit op markt gaat komen. Dat bezoekers op mijn toekomstige webshop komen om alleen te kijken is normaal en daar houd ik rekening mee, wanneer ik een winkel in loop wilt ook niet perse zeggen dat ik uiteindelijk met een nieuwe aankoop thuis kom.

Wat betreft mijn T-shirt lijn onder de aandacht brengen via Hyves vind ik een goed idee, heb daar zelf ook al aan zitten denken. Alleen zijn er al vele die dit al doen.

 

Groetjes!

"Nothing great in the world has ever been accomplished without passion."

Link naar reactie
  • 1

Er zijn een aantal grote wereldwijd actieve bedrijven die het hele traject van voorraad, drukken en afleveren faciliteren. Je hoeft alleen maar je ontwerp te uploaden en de verkoop te doen via je eigen website e/o affiliates. Nadeel van deze opzet is dat de verkoopprijs incl bezorgingskosten relatief hoog is. Maar vergelijk dat eens met het inkopen van t-shirts in verschillende maten, het laten bedrukken, op voorraad houden, verkopen en dan laten bezorgen plus de complete incasso.

 

Heb je die afweging al gemaakt?

 

Ken je Zazzle, Cafepress, Spreadshirt en zelfs Nederlandse t-shirt fulfillmentservices?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Er zijn een aantal grote wereldwijd actieve bedrijven die het hele traject van voorraad, drukken en afleveren faciliteren. Je hoeft alleen maar je ontwerp te uploaden en de verkoop te doen via je eigen website e/o affiliates. Nadeel van deze opzet is dat de verkoopprijs incl bezorgingskosten relatief hoog is. Maar vergelijk dat eens met het inkopen van t-shirts in verschillende maten, het laten bedrukken, op voorraad houden, verkopen en dan laten bezorgen plus de complete incasso.

 

Heb je die afweging al gemaakt?

 

Ken je Zazzle, Cafepress, Spreadshirt en zelfs Nederlandse t-shirt fulfillmentservices?

 

Ik ben hier helemaal niet bekend mee. Maar heel erg bedankt voor de tip! Ik kan het sowieso even vergelijken, wie weet kan ik hier ook iets mee!

 

Groetjes!

"Nothing great in the world has ever been accomplished without passion."

Link naar reactie
  • 0

Hallo YW,

 

Leuk om te lezen dat je dezelfde interesses hebt als ikzelf. Ben momenteel ook bezig om een lijn op te zetten en ben al in een vergevorderde stadium. Via tshirtforum.com en VESPA ben ik alles te weten gekomen kwa print methodes en shirts inkopen etc.

 

Als jij wilt zouden wij samen kunnen kijken wat onze mogelijkheden zijn. Ik ben op zoek naar een compagnon om een leuke onderneming mee op te zetten.

 

 

MVG

Link naar reactie
  • 0

Er zijn een aantal grote wereldwijd actieve bedrijven die het hele traject van voorraad, drukken en afleveren faciliteren. Je hoeft alleen maar je ontwerp te uploaden en de verkoop te doen via je eigen website e/o affiliates. Nadeel van deze opzet is dat de verkoopprijs incl bezorgingskosten relatief hoog is. Maar vergelijk dat eens met het inkopen van t-shirts in verschillende maten, het laten bedrukken, op voorraad houden, verkopen en dan laten bezorgen plus de complete incasso.

 

Heb je die afweging al gemaakt?

 

Ken je Zazzle, Cafepress, Spreadshirt en zelfs Nederlandse t-shirt fulfillmentservices?

 

Blijf VER uit de buurt van cafepress. die zeikerds halen steeds meer stukjes weg bij de ontwerpers.

De mensen die juist zorgen dat ze bestaan ontvangen nog maar enkele $ per shirt. idioot gewoon. 10%

eerst was dit meer en het wordt steeds minder. ze zouden zich moeten schamen.

Link naar reactie
  • 0

Er zijn een aantal grote wereldwijd actieve bedrijven die het hele traject van voorraad, drukken en afleveren faciliteren. Je hoeft alleen maar je ontwerp te uploaden en de verkoop te doen via je eigen website e/o affiliates. Nadeel van deze opzet is dat de verkoopprijs incl bezorgingskosten relatief hoog is. Maar vergelijk dat eens met het inkopen van t-shirts in verschillende maten, het laten bedrukken, op voorraad houden, verkopen en dan laten bezorgen plus de complete incasso.

 

Heb je die afweging al gemaakt?

 

Ken je Zazzle, Cafepress, Spreadshirt en zelfs Nederlandse t-shirt fulfillmentservices?

 

Blijf VER uit de buurt van cafepress. die zeikerds halen steeds meer stukjes weg bij de ontwerpers.

De mensen die juist zorgen dat ze bestaan ontvangen nog maar enkele $ per shirt. idioot gewoon. 10%

eerst was dit meer en het wordt steeds minder. ze zouden zich moeten schamen.

 

Bedankt voor de tip.

 

Groetjes.

"Nothing great in the world has ever been accomplished without passion."

Link naar reactie
  • 0

Beste Y.M,

 

Heeft u nog steeds interesse om een eigen kledinglijn op te zetten?

Zelf heb ik contacten in Vietnam en kan kwalitatief goede shirts laten bedrukken of borduren tegen goedkope tarieven. De voordelen bij mij zijn:

- persoonlijk contact

- prijsgarantie

- kwaliteit

- minimale afname begint bij 5-10 stuks (incl. bedrukken/borduren EN verzending)

- GOEDKOOP EN BETROUWBAAR

 

Voor de volgende bedrijven zijn reeds geleverd:

- Stichting Vietnam (bedrukt en borduurwerk, betreft promo shirts/poloshirts)

- Cafe Erin's Isle (bedrukt, WK 2010 promo poloshirts)

- Beckers meubelbedrijf (borduurwerk, jubileum poloshirts)

 

Bij interesse neem dan contact op met mij via de mail: twingate05@xxmail.com

 

Mvg,

Khanh Pham

 

[mod: geen spam via het forum, je kan evt contact zoeken via PM]

 

 

Honesty: the key to sustainable success in work, business and life.

Link naar reactie
  • 0

Hallo YW,

 

Leuk om te lezen dat je dezelfde interesses hebt als ikzelf. Ben momenteel ook bezig om een lijn op te zetten en ben al in een vergevorderde stadium. Via tshirtforum.com en VESPA ben ik alles te weten gekomen kwa print methodes en shirts inkopen etc.

 

Als jij wilt zouden wij samen kunnen kijken wat onze mogelijkheden zijn. Ik ben op zoek naar een compagnon om een leuke onderneming mee op te zetten.

 

 

MVG

Heb jij hier al inkopen gedaan en vanaf hoeveel stuks leveren ze? Ik begin namelijk klein en bij de meeste begin je vanaf 1000 stuks.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.