• 0

groothandel plus maten voor kinderen

Hallo,

 

Ik heb zelf een webshop met kinderkledingen maar ik ben al een tijd op zoek naar een groothandel die plus maten verkopen voor kinderen.

Ik vindt dat ook kinderen met een plus maat het recht hebben om er leuk bij te lopen zonder dat het de ouders een vermogen gaat kosten!

Ik ben helemaal niet op zoek naar merk kleding want dat maakt mij niet uit maar ik ben wel op zoek naar leuke kleding voor weinig geld en waar van de kwaliteit goed is!

Dus wie kan mij hierbij helpen?

Ik zoek geen groothandel op dropship basis want dat is tien keer niks! weet ik uit ervaring!

Ik heb zelf al mijn kleding op voorraad en dat vindt ik prettig ik koop alles zelf in dan weet ik gelijk wat de kwaliteit is.

Je hebt zat groothandels in kinderkleding maar ik ben er nog geen tegen gekomen met plus maten best wel raar want ook kinderen met een maatje meer moeten gekleed worden toch? (mod edit, storende reeks vraagtekens en uitroeptekens verwijderd (we get the picture))

 

Alvast bedankt

 

Celestiena

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Uit Nederland zal ik niet weten waar je het zoeken moet maar je kan het wel in Amerika kopen, sterker nog de meeste kinderkleding is net als de volwassenkleding al erg ruim.

 

Kijk hier eens na; http://www.google.nl/search?num=20&hl=nl&newwindow=1&rlz=1T4ADBR_nlNL311NL311&q=big+size+children+clothing&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

 

Misschien niet op de eerste pagina maar er zullen ook vast groothandels tussen staan en anders is het een kwestie van de merken die je tegen komt in de shops Googlen om achter de fabrikant te komen.

 

Vond zelf op pagina 3 dit artikel: http://www.suite101.com/content/childrens-clothing-brands-and-sizing-a178181

 

Succes.

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik heb zelf een webshop met kinderkledingen maar ik ben al een tijd op zoek naar een groothandel die plus maten verkopen voor kinderen.

Ik vindt dat ook kinderen met een plus maat het recht hebben om er leuk bij te lopen zonder dat het de ouders een vermogen gaat kosten!

Ik ben helemaal niet op zoek naar merk kleding want dat maakt mij niet uit maar ik ben wel op zoek naar leuke kleding voor weinig geld en waar van de kwaliteit goed is!

Dus wie kan mij hierbij helpen?

Ik zoek geen groothandel op dropship basis want dat is tien keer niks! weet ik uit ervaring!

Ik heb zelf al mijn kleding op voorraad en dat vindt ik prettig ik koop alles zelf in dan weet ik gelijk wat de kwaliteit is.

Je hebt zat groothandels in kinderkleding maar ik ben er nog geen tegen gekomen met plus maten best wel raar want ook kinderen met een maatje meer moeten gekleed worden toch? (mod edit, storende reeks vraagtekens en uitroeptekens verwijderd (we get the picture))

 

Alvast bedankt

 

Celestiena

Link naar reactie
  • 0

Hallo Celestiena,

 

Je zou eens kunnen zoeken naar "Gildan" voor kids.

Dit is een Amerikaans merk dat gewoon bij de groothandel in Nederland verkrijgbaar is en zeer groot uitvalt.

Ze hebben ook kinderkleding, je zou eens achter wat samples aan kunnen gaan, om de afmetingen te vergelijken.

 

Nu moet ik wel zeggen dat naar mijn idee een hoop kinderen met een maatje meer het anders oplossen.

Ze bestellen vaak (of hun ouders) gewoon wat grotere maten van de gewone kinderkleding of zelfs volwassen maten.

 

Succes in ieder geval met je missie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.