• 0

Betrouwbare business partners in CHINA

Ik zoek betrouwbare business partners in CHINA. Ik heb nu drie fabrieken gevonden waar ik mee kan samenwerken alleen hoe kom ik erachter dat als ik mijn geld overmaak dat ze er niet vandoor gaan met mijn geld. PYPL kan niet omdat hun mijn rekening hebben opgeheven omdat ik volgens hun een hoog risico zou zijn, maar dat kwam omdat ik elke dag werd benaderd door criminelen uit Nigeria. Wie kan mij helpen of wil met mij samenwerken.

IPADGESEALD.jpg.bedda4cf207db28aef50acf6a01354d1.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

iPad in China kost in de winkel 3999rmb (zeg maar 440 euro).

 

Andere kanalen om ze te kopen:

 

1 bekenden die er een meenemen uit USA of ander land

2 IPads uit Hongkong (semi-illegale import want er wordt geen invoerbelasting betaald) Prijs in HK: 3500rmb

 

Laatste regel Chinese douane bij grensovergangen met HK: op alle nieuwe Ipads, Iphones moet 1000rmb belasting betaald worden. Dus deze truck met over de grens brengen en verkopen werkt niet meer.

 

Conclusie: Ipad kopen in China is onzin, altijd duurder dan ergens anders. Toch goedkoper = oplichting.

Link naar reactie
  • 0

Dit is vrij hilarisch. Je wilt in een merkproduct handelen maar het niet via het merk inkopen? En het dan ook nog een stuk goedkoper aanbieden aan de consument natuurlijk, want anders gaat niemand het ooit bij jou kopen in plaats van de officiele dealer. De enige manier dat dit zou kunnen is om het via de fabriek in China te kopen en dat is illegaal. En reken maar dat Apple een heel team heeft dat 24 uur per dag in de fabrieken rondloopt om dit te voorkomen.

 

Wat is de initiele reden dat je dit wilde gaan doen?

Link naar reactie
  • 0

Beste Reinier20,

 

Wat jammer dat ik weer verkeerd begrepen word. Ik heb nooit gezegd dat ik niet via de officele manier de producten wil kopen. Ik vroeg om informatie. Kan jij Reinier20 mij helpen om via een officiele manier de ipods en iphone in te kopen.

 

MVG

 

Alberti

 

Bijna iedereen heeht al antwoord gegeven.

De prijs is een goede indicatie, veel mensen denken dat op telefoons veel marge zit, dat is niet waar, ik heb geen idee wat dat ding in nederland kost, maar als er 40% marge op zit is het zwendel.

 

Ik gaf je ook een tip - "fabrieken'" in china die ook motoren , djapperatuur verkopen?

 

 

Dan nog, zover ik weet word de iphone niet in china gemaakt, hoogstens wat connectoren via foxconn (grotste fabrikant ter wereld, die ook voor nokia dingentjes maakt), maar die gaat echt geen 7 ipads/ iphones verkopen aan jou (hebben ze ook niet!)

 

geef eens het URL, of de prijs die gevraagd word. Sites als http://www.solbargn.com/ zijn allemaal oplichterij!

Link naar reactie
  • 0

Nee, dat geloof ik niet, maar ik wil wel graag weten wat een geloofwaardige inkoopprijs is en waar ik dat kan inkopen.

Wie kan mij het adres of website van een geloofwaardige groothandelaar geven?

 

Ik zit 10 jaar in de telecom (geen toestel verkoop, wel goede connecties) De grootste online shops bijv typhone / gsmweb werken met marges van 5 euro winst op een toestel dat 400 euro kost. (om je een idee te geven) De echte winst komt natuurlijk van de providers die provisie betalen als een klant een abonnement afsluit.

 

Ze (proberen) het goedkoopste in te kopen, maakt niet uit waar. Stel een duitse groothandel heeft 400 toestellen liggen, dan kopen ze die, laten er nederlandse taal inzetten (dat is mijn link naar de telecom) en verkopen het.

 

Ik denk dat je dat ook zo kunt doen met de ipad, dat zal het goedkoopste blijken. Gewoon in USA kopen, gezien de huidige $$$ koers relatief goedkoop, en dan hier in euro's verkopen.

 

Ik denk dat je geen goedkopere zult vinden! (denk ook niet dat apple hier groothandels voor heeft!)

 

 

PS Die shops waarheen je linkt zijn allemaal oplichting, (verkopen ook motoren :) ) dit zijn toch geen fabrieken!

Link naar reactie
  • 0

I phones worden in China gemaakt, Shenzhen om precies te zijn.

 

Echter, gegarandeerd dat hier geen enkele van op de zwarte markt terecht komt. Die fabriek is nog strenger bewaakt dan fort knox en er heeft ooit iemand een Iphone 4 proto "verloren" die toen zo op z'n donder kreeg dat hij er een einde aan maakte.

 

http://www.nytimes.com/2009/07/27/technology/companies/27apple.html

 

Apple is overigens een slavendrijver. Lonen zijn bizar laag, mijn receptioniste verdient al 2 x zoveel en er hebben al meer dan 9 jonge mensen zich van het leven berooft door de grote druk, lange uren die ze moeten werken en schamele loon dat ze ontvangen (800-1200rmb per maand, oftewel 90-130 euro per maand) waar echt bijna niet van te leven is, ook alwoon je in een dormitory.

 

http://politifi.com/news/Foxconn-Suicides-Rise-at-Shenzhen-iPhone-iPad-Factory-749706.html

 

http://www.guardian.co.uk/world/2010/may/25/foxconn-ninth-worker-death-fall-china

 

Ik had een Iphone, is gestolen, maar deze kennis en andere apple controlfreak strategieen hebben me toch overtuigd dat ik dit merk niet kan steunen door een nieuwe te kopen. Motorola 1600, lekker ding, had de 1200 al hiervoor maar is gewoon een goed toestelletje.

 

Wil je echt iets leuks dan moet je de HTC kopen denk ik. beter dan iphone, groter scherm en windows gevoel is voor mij prettig.

 

Iphone tijdperk is over. Mark my words

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de geweldige informatie. Het is voor mij duidelijk dat de iphones ook gestolen kunnen worden en dan worden doorverkocht. Heftig optreden naar eigen personeel!?

 

Dat ze weinig betalen in China dat wist ik al.

 

Dus HTC gaat het worden. Kan jij mij de website mailen waar ik deze HTC goedkoop kan inkopen?

 

Fijn weekend voor iedereen :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.