old account Geplaatst: 13 februari 2004 old account 727 1 Geplaatst: 13 februari 2004 Stop-Over. Thema: Internet als marketinginstrument. Waar: Eendrachtlaan 2a, Breukelen. Wanneer: 27 mei, 16:00 uur. Aanmelden: Kan hier.. Hoofd en hart komen aan hun trekken op de maandelijkse “Stop-overs” die de NeBIB organiseert in “De Garage” in Breukelen. Een “Stop-over” is een korte bijeenkomst voor 15 tot 20 personen met een inhoudelijke werksessie van 1,5 uur en aansluitend een informele borrel. Doel van een “Stop-over” is diepgaande kennis en inzichten te verwerven over thema’s die samenhangen met ondernemen en investeren, gelijkgestemde zielen te ontmoeten en de inwendige mens te versterken met een hapje en een drankje. De werksessie worden verzorgd door gastsprekers die de expert bij uitstek zijn op het betreffende vakgebied. De bijkomsten zijn bedoeld voor ondernemers en investeerders in nieuwe innovatieve bedrijven. Leden van het NeBIB netwerk zijn van harte welkom. Gasten betalen € 15,- per sessie. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2923-stop-over-internet-als-marketinginstrument/
Nils de Witte Geplaatst: 19 mei 2004 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 19 mei 2004 Het "Pannel" bij deze Stop-over bijeenkomst bestaat uit Dennis Hettema (Zrski), Christine Karman, Jeroen Bakker (Decorum) en Ben Menghart (Benm) Allemaal ondernemers en specialisten op het gebied van internetmarketing. En (bijna) allemaal admin bij HigherLevel. ONDERWERPEN: - je eerste website - content, vormgeving en techniek - search engine optimalisation en adwords - e-commerce - reclame maken op internet (banners etc) - email nieuwsbrieven - dubbele opt-in (anti spam wetgeving) - systemen (ASP en desktop) - netwerken via internet Als je vragen of ideeën hebt op het gebied van internetmarketing, dan is dit het forum om hierover te discussieren Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2923-stop-over-internet-als-marketinginstrument/#findComment-31357
Aanbevolen berichten