Jump to content
saran_k19
Verberg

vergunningen voor juweliers

vraag

Beste mensen,

Ik ben al 2 uur mee bezig met verzamelen van informatie over de vergunningen voor juwelier maar ik heb tot nu toe niet gevonden daarom plaats ik hier bericht.

Mijn plan is goud te kopen in India en importeren naar Nederlanden en hier verkopen. Ik heb al op diverse sites gekeken en ik heb wel paar informatie gevonden in kvk maar het is voor mij nog onduidelijk welke vergunningen ik nodig heb.

Kunnen jullie mij a.u.b. helpen?

Alvast bedankt.

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Hi Saran, welkom op dit forum. Ik kan je zo niet helpen (ik weet alleen dat je een vergunning nodig hebt als je ook piercings zet) maar anders bel je de KvK even? Je kunt deze mensen wellicht ook om hulp vragen. Ze profileren zich tenslotte als brancheorganisatie.

Incasso kan persoonlijker & effectiever - Incassobureau Luuc.Eu - Bezoekt uw slecht betalende debiteuren
  • 0
  • Rate this answer

Beste mensen,

Ik ben al 2 uur mee bezig met verzamelen van informatie over de vergunningen voor juwelier maar ik heb tot nu toe niet gevonden daarom plaats ik hier bericht.

Mijn plan is goud te kopen in India en importeren naar Nederlanden en hier verkopen. Ik heb al op diverse sites gekeken en ik heb wel paar informatie gevonden in kvk maar het is voor mij nog onduidelijk welke vergunningen ik nodig heb.

Kunnen jullie mij a.u.b. helpen?

Alvast bedankt.

Ik heb ook enkele relatie's die in goud handelen. Een van hen levert beleggingsgoud aan vermogende particulieren. Dit doet hij vanuit een kantoor bij ons om de hoek. Hij staat geregistreerd als vermogensbeheerder, maar misschien heeft hij hiernaast nog andere vergunningen, dat weet ik niet, maar probeer eens te zoeken vanuit die invalshoek?!
  • 0
  • Rate this answer

Om een duidelijk antwoord te krijgen zul je eerst de vraag specifieker moeten stellen.

Je plan is om goud in te kopen in India en dit op de Nederlandse markt te verkopen. Je wordt dus goudhandelaar?

Of is je plan om een juwelierszaak te openen? (en je van het geïmporteerde goud gemaakte juwelen te verkopen)

In het laatste geval zit je vast aan regels die gelden voor detailhandel. Welke regelgeving en vergunningen aan het importeren van goud vast zitten, weten anderen wellicht.

• 0
  • Rate this answer

Gratis Marketingadvies
Op dit forum mag je in berichten geen reclame voor jezelf maken, maar in je signatuur (ga naar accountinstellingen via je profielnaam rechtsboven) kun je naar hartelust tekeer gaan. Mits het bij 4 regels blijft, drie backlinks en max 1000 tekens.

Extra Voordeel: heb je vaak gereageerd, dan geldt het multiplier effect.