• 0

vergunningen voor juweliers

Beste mensen,

 

Ik ben al 2 uur mee bezig met verzamelen van informatie over de vergunningen voor juwelier maar ik heb tot nu toe niet gevonden daarom plaats ik hier bericht.

Mijn plan is goud te kopen in India en importeren naar Nederlanden en hier verkopen. Ik heb al op diverse sites gekeken en ik heb wel paar informatie gevonden in kvk maar het is voor mij nog onduidelijk welke vergunningen ik nodig heb.

 

Kunnen jullie mij a.u.b. helpen?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste mensen,

 

Ik ben al 2 uur mee bezig met verzamelen van informatie over de vergunningen voor juwelier maar ik heb tot nu toe niet gevonden daarom plaats ik hier bericht.

Mijn plan is goud te kopen in India en importeren naar Nederlanden en hier verkopen. Ik heb al op diverse sites gekeken en ik heb wel paar informatie gevonden in kvk maar het is voor mij nog onduidelijk welke vergunningen ik nodig heb.

 

Kunnen jullie mij a.u.b. helpen?

 

Alvast bedankt.

Ik heb ook enkele relatie's die in goud handelen. Een van hen levert beleggingsgoud aan vermogende particulieren. Dit doet hij vanuit een kantoor bij ons om de hoek. Hij staat geregistreerd als vermogensbeheerder, maar misschien heeft hij hiernaast nog andere vergunningen, dat weet ik niet, maar probeer eens te zoeken vanuit die invalshoek?!
Link naar reactie
  • 0

Om een duidelijk antwoord te krijgen zul je eerst de vraag specifieker moeten stellen.

 

Je plan is om goud in te kopen in India en dit op de Nederlandse markt te verkopen. Je wordt dus goudhandelaar?

Of is je plan om een juwelierszaak te openen? (en je van het geïmporteerde goud gemaakte juwelen te verkopen)

 

In het laatste geval zit je vast aan regels die gelden voor detailhandel. Welke regelgeving en vergunningen aan het importeren van goud vast zitten, weten anderen wellicht.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.