• 0

Starter in de scheepvaart

Ik ben Arno van den Maagdenberg. Ik vaar als Kapitein met zeeschepen.

 

Ik heb een businessplan geschreven, samen met mijn bevrachter en de bank.

 

Graag kom ik in contact met:

- ondernemers die hier al meer over weten / liefst ervaren reders

- mensen die mij kunnen vertellen waar ik een starterskredietje van 10K kan verkrijgen,

 

Natuurlijk heb ik een businessplan.

 

Graag Uw reactie's,

 

Hoogachtend, Kapitein Arno van den Maagdenberg

mob.: 0031(006-34796253

arnovandenmaagdenberg@rocketmail.com

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

[*]zeeschepen

[*]Ik heb een businessplan geschreven, samen met mijn bevrachter en de bank.

[*]mensen die mij kunnen vertellen waar ik een starterskredietje van 10K kan verkrijgen

Het is natuurlijk vrijdagmiddag maar ik mis even de samenhang tussen bovenstaande opmerkingen.

 

Simpelste vraag die het bij mij oproept: waar wil je die 10K aan uitgeven? Dat zal namelijk ook vrijwel direct het antwoord opleveren wie jou dat wil lenen. (zonder onderpand etc)

 

Welkom op HL trouwens.

 

(Ik vermoed dat je best een interessante casus hebt maar ik zie het nog ff niet).

Link naar reactie
  • 0

Beste Arno,

 

Verzoeken zijn mogelijk bij de afdeling Vraag & aanbod op de homepage van HigherLevel. Daar kunnen verzoeken geplaatst worden die niet binnen de normale business passen van je bedrijf. Kijk even wat daar precies kan.

 

Dit topic wordt daarom gesloten. Bekijk even goed wat wel en niet kan en waar vragen en discussies thuishoren, dat is wat HL is, ruimte om met veel ondernemers te sparren. Verzoeken kunnen toevallig in V&A maar zijn echt ondergeschikt, vaak zie je dat uit een goede inhoudelijke discussie veel voortkomt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.