HL-Peil-11 - Order van € 100k in ruil voor....

Aanbevolen berichten

Ik geloof er niet in. Volgens mij is iedere ondernemer wel zo. Een ijscoboer geeft geen keuken weg, maar zal misschien een ijsje geven om iets voor elkaar te krijgen. En volgens mij is corruptie uitslutend als er ambtenaren in het spel zijn.

 

Ach wat wil je. Leven op relaties of op ambtenaren. Het zijn zeker niet alleen maar ambtenaren.

 

Iedere ondernemer is zo (weet ik) maar of jij dat wil zijn?

 

Ik begin nu ook te twijfelen >:(

Link naar reactie

Nee en ook zeker niet een beetje ja.

 

Er is een factor "gunnen" maar je vraagt er niet om. Je verdiend het . Jij doet dit voor me en doet het goed, na een paar jaar zie je elkaar weer. Als je dan moet kiezen dan is het duidelijk. Dat zijn relaties. En relaties die om een nieuwe keuken vragen zijn geen relaties.

 

Is gewoon corrupt, In veel landen is dit gemeen goed. Willen wij dit ook? Als het cultuur is dan is het de evolutie daar. Het is er ingeslopen.

 

De uitslag van dit topic kan daar aan bijdragen (klein beetje).

 

Ik zeg NEE. In het water gooien (de 26ste) ;) al die gasten. ;D

 

Dus je komt wel? Dan neem ik mijn zwembroek mee.

Link naar reactie

Het enige juiste ondernemersantwoord is volgens mij "JA, MITS". Ja mits het openlijk gebeurd.

In mijn Keuken voorbeeld krijgt de aannemer, na onderhandelen, 20 keukens op de factuur waarvan 1 "om niet". Wat hij doet met die gratis keuken is vervolgens zijn probleem. Als hij me vraagt om hem niet op de factuur te zetten zijn we uitgepraat, dat gaat niet gebeuren.

 

Het werkt hier ook niet omdat onze cultuur niet zo is. Iemand die mij probeert om te kopen, en dan heb ik het niet over een flesje wijn of een pizza, zal het tegenovergestelde bereiken. Zo iemand vertrouw ik nooit meer, dus de basis om zaken te doen valt weg. Ik hou niet van onnodige risico's. Moet eerlijk toegeven dat ik het ook nog nooit heb meegemaakt.

Link naar reactie

Nee en ook zeker niet een beetje ja.

 

Er is een factor "gunnen" maar je vraagt er niet om. Je verdiend het . Jij doet dit voor me en doet het goed, na een paar jaar zie je elkaar weer. Als je dan moet kiezen dan is het duidelijk. Dat zijn relaties. En relaties die om een nieuwe keuken vragen zijn geen relaties.

 

Is gewoon corrupt, In veel landen is dit gemeen goed. Willen wij dit ook? Als het cultuur is dan is het de evolutie daar. Het is er ingeslopen.

 

De uitslag van dit topic kan daar aan bijdragen (klein beetje).

 

Ik zeg NEE. In het water gooien (de 26ste) ;) al die gasten. ;D

 

Dus je komt wel? Dan neem ik mijn zwembroek mee.

 

Als die ezel nou zijn poot in de mijne legt. Oftewel carpoolen. TwaBla ons ontvangt en die ander Ohio of zo iets. (NOF is een vervelende naam voor een dislect). Dan weten we bij wie we zijn en waar. Dan springen we met zijn alle van de boot af ;D Of ik gooi ze.

 

Enne no guts no glory; klopt heb ik niet.

 

Ik zou zeker 2 zwembroeken meenemen.

Link naar reactie

Niet ieder topic is een blablabla topic, en het is volgens mij niet de eerste keer de afgelopen tijd dat ik daar een opmerking over maak.

 

Graag in dit topic dus bij het onderwerp blijven. Opmerkingen over offlinebijeenkomsten kunnen in het daarvoor bestemde draadje.

 

Frans

 

PS. de ezel is Sancho , Ohio is Highio. Wel zo beleefd om de namen te kennen. Ik ken de 4 van jou per slot van rekening ook allemaal nog :)

Link naar reactie

Naar die keuken kunnen ze fluiten. Daar werk ik niet aan mee. Sterker nog, als iemand zoiets aan me voorstelt haak ik af. Maar dat betekent niet dat ik uit mezelf geen stapje extra zet om een opdracht binnen te halen of om te laten merken dat ik de klandizie erg waardeer. Niets te geks, maar het is wel bedoeld om de lijm te verversen, niet omdat ik zo'n aardige knul ben.

Ruby on Rails fanaat

Link naar reactie

 

Ik ken de 4 van jou per slot van rekening ook allemaal nog :)

 

Heb ik gemerkt, mijn anonieme profiel even melden in mijn algemene. Nog dank daarvoor. Is dat ook duidelijk.

 

Ik begin hier niet over zwembroeken? mag ik daar dan niet op reageren. Schijnbaar niet. Zelfs met een waarschuwing >:(.

 

Als je mij niet wil hier zeg het dan ook. No Guts? begin een pol. Scaut wel of niet. (er zijn er al genoeg)

 

Is het duidelijk hoef ik hier ook geen energie in te steken. Heb ooit volgens mij 1 vraag gesteld. Nooit antwoordt op gekregen.

 

Zuigen dat is online. Maar dat wist ik al :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.