Higher Level Prijzen festival ! “De Draad” / “Het topic”

Aanbevolen berichten

Op Higherlevel zijn verschillende soorten en erg veel ondernemers actief. Ieder in zijn eigen bedrijfstak of vakgebied, maar als het goed is nooit te beroerd om een handje te helpen. Dat is waar Higher Level voor staat namelijk. Nu leek het ons leuk eens bepaalde onderwerpen en personen in het zonnetje te zetten en een onvervalste HL award toe te kennen aan die personen die HL mogelijk maken. Want Higherlevel ben je zelf !

 

Tot en met aanstaande zondag 21 November gaan we nomineren : Stuur je inzendingen in en er wordt een poll van gemaakt. (3 antwoorden per vraag max. )

 

Na 21 november kun je dan stemmen op de draad en de persoon die jou het meeste aanspreekt.

 

 

1. De draad die je het meest heeft bijgestaan. Kan/mag positief of negatief zijn en hoeft niet van 2010 te zijn.

Je hebt er om kunnen lachen, of om kunnen janken, of irritant gevonden hebben, maakt niet uit. JOUW draadje.

 

 

 

Van bovenstaande proberen (!!) we dagelijks (of vaker indien nodig) een lijst bij te houden, zodat er vanaf de 21ste gestemd kan worden !

 

Veel plezier en verras ons allen !

 

Link naar reactie

Het draadje: HL offline meeting 26 november 2010

 

Hij zal t niet halen om genomineerd te worden maar voor mij dan toch deze op de nominatielijst.... 6 maanden op een datum gewacht, tig keer omhoog gekickt en nu de datum er dan eindelijk is, voor het voor mij niet haalbaar er bij te kunnen zijn... :-[

Voor mij het meest teleurstellende topic van dit moment! ( en dan moet het nageniet topic met foto's nog komen....)..

 

 

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Niet het leukste, mooiste, of slimste topic maar wel het meest indrukwekkende topic wil ik niet ongenoemd laten

 

Het gebeurt me nog heel regelmatig dat ik terugdenk aan dit topic over Fred Wiersma , en zo eens per 2-3 maanden lees ik het nog eens door.

 

Zowel het online medeleven als het feit dat enkele HL-ers de moeite hebben genomen naar zijn crematie te gaan doen mij vaak beseffen dat HL toch best wel bijzonder is.

 

Daarbij behoort wat mij betreft meteen deze column van Phoenix

 

Aan de andere kant een positieve die nog niet genoemd was is het Topic van Joop de Kock

 

Als je zijn eerste en laatste ontwerp vergelijkt zie je een enorme ontwikkeling. Daarnaast voor mezelf een spiegel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mezelf aan het begin heb afgevraagd hoe dit in hemelsnaam succes zou kunnen hebben. Hij is er nog lang niet, maar zijn doorzettingsvermogen en geloof in zijn eigen product en koers is voor mij een voorbeeld.

 

Oh ja, die hooksluutmotor is er ook nog. Kan er erg goed mee leven als die het wordt.

 

Frans

Link naar reactie

 

 

Daarbij behoort wat mij betreft meteen deze column van Phoenix

 

 

 

Het zal ongetwijfeld een zinvolle column zijn, maar door de gigantische lap tekst is het 1 groot woordenbrij geworden wat helemaal niet uitnodigt tot lezen (dus geen nominatie waard in mijn ogen).

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.