Higher Level Prijzen festival ! “De Poster”

Aanbevolen berichten

Op Higherlevel zijn verschillende soorten en erg veel ondernemers actief. Ieder in zijn eigen bedrijfstak of vakgebied, maar als het goed is nooit te beroerd om een handje te helpen. Dat is waar Higher Level voor staat namelijk. Nu leek het ons leuk eens bepaalde onderwerpen en personen in het zonnetje te zetten en een onvervalste HL award toe te kennen aan die personen die HL mogelijk maken. Want Higherlevel ben je zelf !

 

Tot en met aanstaande zondag 21 November gaan we nomineren : Stuur je inzendingen in en er wordt een poll van gemaakt. (3 antwoorden per vraag max. )

 

Na 21 november kun je dan stemmen op de draad en de persoon die jou het meeste aanspreekt.

 

 

2. Wie vond jij de laatste tijd de belangrijkste poster ? Dit kan iemand zijn met 1000+ postings, maar ook een één enkel bericht wat je zeer aangreep. Misschien iemand met erg veel kennis, totaal géén kennis of iemand met veel toegevoegde persoonlijke waarde. Sommigen zijn al jarenlang actief op het forum en hebben een schat aan informatie achtergelaten en hulp geboden. Wie is jouw prijswinnaar ?

 

 

Van bovenstaande proberen (!!) we dagelijks (of vaker indien nodig) een lijst bij te houden, zodat er vanaf de 21ste gestemd kan worden !

 

Veel plezier en verras ons allen !

 

Link naar reactie

ik sluit me volledig bij mijn gewaardeerde collega aan in deze. Joost Rietveld verdient wat mij betreft alle credits in deze. De meeste van zijn antwoorden, noch de vragen die hier aan vooraf gaan, snap ik weinig van, maar hij weet toch telkens weer de vragensteller van een bevredigend en duidelijk antwoord te voorzien.

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

misschien de mod's uitsluiten? niet omdat ze het niet verdienen maar ik zou er geen keus uit kunnen maken. wat mij betreft zijn ze allemaal de belangrijkste posters op HL. Ieder heeft zijn eigen kwaliteiten waarmee ze HL in stand houden.

 

zelf vind ik Altan de meest spraakmakende poster op HL en Ruben de meest interessantste bijdragen posten.

 

maar uiteraard is eigenlijk iedere bijdrage toppie. door de veelheid en verscheidenheid van bijdragen is HL een geweldig forum voor en door ondernemers.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.