Ik ben al een gehele tijd bezig met het opzette van een eigen kledinglijn. Nu heb ik diverse digitalen ontwerpen gemaakt (grafisch vormgever), en wil ze nu laten produceren. Heeft iemand enig idee waar ik dit het beste kan laten doen?
Ook wil ik winterjassen in me assortiment toevoegen. Heb nu hele mooie basic winterjassen ingeslagen. nu wil ik een andere binnevoering in de jas laten zetten en diverse embleems(zelf gemaakt) erop laten zetten. Heeft iemand tips waar ik dit kan laten doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JeroenFashion
JeroenFashion
Ik ben al een gehele tijd bezig met het opzette van een eigen kledinglijn. Nu heb ik diverse digitalen ontwerpen gemaakt (grafisch vormgever), en wil ze nu laten produceren. Heeft iemand enig idee waar ik dit het beste kan laten doen?
Ook wil ik winterjassen in me assortiment toevoegen. Heb nu hele mooie basic winterjassen ingeslagen. nu wil ik een andere binnevoering in de jas laten zetten en diverse embleems(zelf gemaakt) erop laten zetten. Heeft iemand tips waar ik dit kan laten doen?
Alvast bedankt,
Jeroen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29319-wie-kan-me-helpen-met-het-opzetten-van-een-eigen-kledinglijn/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag