Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
trompetta
trompetta
beste
ik heb wat vragen over het uittreden van mijn vof
per 31 dec stap ik uit de vof wat ik met mijn vernoot heb
nu hebben wij een balans negatief 17000 maar geen leningen alleen wat kleine factuurtjes
nu komt mijn vernoot met de volgende dingen
hij komt nu met facturen die van ze vader transport bedrijf zijn maar dit hebben wij mondelings niet afgesproken en ook niet op papier staan
kan hij dit maken
nu komt hij ook dat ik de zelfde uren moet maken als hij
heb nog een eenmanszaak naast de vof waar ik mijn inkomsten uit haal
hij werk zelf bij ze vader en wij hebben iemand in dienst die voor ons de zaak runt
ik stap er per 31 dec uit maar het contract van ons personeel loopt tot 31 jan moet ik deze door betalen
hij gaat verder met het bedrijf alleen als een eenmanszaak met personeel
ik ben van mening we hebben niks op paier geen vof contract dus hij kan niet met terug werkende kracht kosten willen verhalen op mij
ik denk ook de openstaande facturen betalen en al de spullen 50 % delen door 2
wie kan mij goed advies geven want de tijd dringt en wil er goed van afkomen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29324-wil-uit-vof-per-31-12-maar-partner-gaat-lastig-doen-hoe-aan-te-pakken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag