• 0

Webshop zeer traag

Gast Verwijderd account

Beste leden,

 

Ik zit met een vreemd probleem, mijn webshop www.deathfreshclothing.nl is vorige week online gegaan. Eerste paar dagen geen probleem en uitvoerig getest. Nu sinds 3 dagen is de laad tijd van webshop minimaal 5 minuten per pagina! Dit geld voor alle computers op kantoor (1 internet verbinding). Als ik bij de buren ga kijken doe site het perfect, ook bij kennissen loopt het prima.

 

Alle andere websites doen het trouwens perfect! Alleen mijn eigen pagina niet...

 

Hoe is het mogelijk dat de webshop alleen vanuit mijn adres niet loopt? Heb de Browsergeschiedenis verwijdert en Cashe geheugen gewist. Moet nu steeds de deur uit om aan mijn site te werken en dat werkt niet!

 

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!

 

Vriendelijke groet,

Jules

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Ik vraag mij vooral af waar de site voor dat deze life ging draaide.

Kan het zijn dat de site nu op op een andere (fysieke) locatie draait dan toen deze in development was?

 

De site draaide eerst op de test server bij website bouwer, rond de tijd dat site live is gezet begonnen ook de problemen.

Alleen op mijn kantooradres dan, op alle andere adressen loopt site prima.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.