Confessions of an Entrepreneur: Edo van Santen. Hoe verlies je zes ton in twee jaar? De ups en downs in zijn carriëre en ondernemerschap

Aanbevolen berichten

Dank Joost. Video is in de afgelopen 6 uur al ruim 1200 keer bekeken. Ik hoop dat veel mensen er wat aan hebben. De reacties op Breaking Out waren zeer positief en hebben veel mensen geïnspireerd.

 

Ook mijn mailbox loopt over ;D

Liever reacties hier op het forum dan via PM of email.

 

Mijn motto: ENJOY LIFE!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Vorige week had ik eindelijk eens tijd om rustig te gaan zitten voor deze video. Een aanrader!

 

Grappig is het deel over dat je er klaar mee bent en niet achter die mensen aangaat voor je geld omdat er toch niets te halen is en het dus alleen maar negatieve energie kost, ik ken het uit eigen ervaring. Interessant is het dat wij dezelfde reacties kregen als die jij uit de zaal kreeg, volgens mij is dat typisch iets wat je zelf moet ervaren.

 

Een erg interessant verhaal, zowel hoe het gebracht wordt als natuurlijk de inhoud. Ik vind het dapper en lovenswaardig dat je het hele verhaal online hebt gezet, zeker ook leerzaam voor elke ondernemer die HL bezoekt!

Link naar reactie

Wat ik zo leuk vind in het verhaal is dat je zegt dat je ondernemers adviseert om niet in zulke valkuilen te stappen en aan de andere kant zegt dat je het nooit had willen missen omdat je dan niet had gestaan waar je nu staat. Zou een andere ondernemer dit dan niet willen leren op dezelfde manier?

Ik denk dat hoe veel advies je ook geeft mensen slechts kunnen leren via trial en error. Als je dit vergelijkt met het "opvoeden" van een kind zie je ook dat er pas iets geleerd wordt door letterlijk de vingers ergens aan te branden. Als het niet zo zou werken zou je de ideale opvoeding kunnen regelen door een perfecte video te laten zien en dan zou alles wel goedkomen.

Ik zie dat dit bij ondernemen ook zo gaat.

Link naar reactie

Hoewel het eigenlijk een iets andere discussie is (dan de video) toch interessant.

 

Net als van veel andere video's die Edo geproduceerd heeft is dit ook weer een video waar ik eea van de geleerd heb. Uit veel van die video's pik een of enkele dingen op die blijven hangen. Dat zijn dan zaken die ik niet zelf hoef te ervaren (en dus mis laten gaan), die behoeden mij echt om die fouten te maken (zoals in dit geval niet de aandelen verkopen, maar de activa). Dat hoef ik nu niet meer uit trial and error te leren...

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 274 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.