• 0

Auto's uitlezen.

Auto's uitlezen. Naast autohandel , auto's uitlezen voor een zeer lage bedrag. Dus echt ver onder het normale marktprijs. Normaal kost het gemiddeld 50 euro. Ik ga het voor 20-30 euro per auto doen.

 

Auto merken: Mercedes,Bmw,Seat,Volkswagen enz. Dus naast autohandel , auto's uit lezen. Kijken of ik daar ook een bron van inkomen van kan maken. Niet geschoten is altijd mis.

 

De vraag is , heb ik een vergunning of wat dan ook nodig om auto's uit te lezen? En ik heb met de pand verhuurder afgesproken dat ik geen reparaties mocht uitvoeren omdat mijn buurman ook een reparatie bedrijf is. Ik wil naast autohandel ook auto's uit laten lezen. Valt dit onder het categorie: Reparatie?

 

 

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Je bent iets te negatief. Je kunt het altijd proberen. Als jij het niet probeert zal jij altijd mis schieten. Want je schiet niet :D

 

 

 

Ik weet niet of ik te negatief ben, maar ik bekijk het gewoon vanuit het standpunt v/e mogelijke klant en dan geloof ik er minder in dan jij als degene die het bedacht heeft. Als je zelf iets bedenkt, denk je daar vaak te positief over en heb je de neiging het al helemaal de hemel in te prijzen. Mijn commentaar is ook zeker niet bedoeld om je tegen te houden, eerder om je de een andere kijk op het idee te geven zodat je misschien iets doet met mijn bedenkingen (en die van anderen).

 

 

 

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

 

Waarom zou ik 1000de euro´s uitgeven. Ik denk ook aan mijn portomonee. Gewoon een software die je aan je laptop instaleert. Paar kabeltjes klaar. Puur en alleen een uitlezing van zeer veel verschillende merken auto´s. Ik had laatst een pego 206 die ongeveer 1500 euro waard was. Dat is dus echt geen jaarsalaris , maar meer een ´een´ maand salaris.

 

Je bent iets te negatief. Je kunt het altijd proberen. Als jij het niet probeert zal jij altijd mis schieten. Want je schiet niet :D

 

Ik zeg zeker niet dat dit gaat lukken ofzo. Dat weten we allemaal niet. Maar het kan zo zijn dat ik bijv 10 klanten per maand kan aantrekken. Dat is toch een extra omzet van 200 euro in 1 maand. Ik wil meerdere geld bronnen creeren in mijn bedrijf. Alleen autohandel is ook mogelijk maar het zou beter zijn als ik meer service kon aanbieden aan klanten met de geld die ik nu momenteel dus heb.

 

Een kleine kanttekening naar aanleiding van dit topic en eerdere topics die ik van jouw hand voorbij heb zien komen:

je hebt het over het uitbreiden van je klantenkring en het uitbreiden van de diensten die je aanbiedt, maar zou het niet heel verstandig zijn om er ook voor te willen zorgen dat die klanten terug willen komen en dat je kunt profiteren van mond tot mond-reclame?

Is het niet verstandig om ook eens naar de service en klantvriendelijkheid te kijken?

 

 

 

Bedoel je auto verkoop? Ik ben wel klant vriendelijk vind ik zelf. Als de klant bijvoorbeeld binnenkomt of vertrekt hou ik de deur voor ze open enz. Zulke kleine dingen. Maar wanneer het op '' Mag ik een rondje auto rijden'' komt.

 

Dan is er bij mij 1 gouden regel: ''Als de auto goed rijd , neemt u hem dan mee?''. Als de antwoord ja is maken we een proefrit waarbij de auto 10 op de 10 keer wordt verkocht. Geen hoofdpijn en of tijd/kracht verlies.

 

Dat terzijde mij moet je zien als een particulier. Mijn bedrijf is nooit geopend. Ik werk puur en alleen op afspraak. Dus dit wil ik dan ''misschien'' er wel bij doen. Ook puur op afspraak. Van thuis uit.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

 

Je bent iets te negatief. Je kunt het altijd proberen. Als jij het niet probeert zal jij altijd mis schieten. Want je schiet niet :D

 

 

 

Ik weet niet of ik te negatief ben, maar ik bekijk het gewoon vanuit het standpunt v/e mogelijke klant en dan geloof ik er minder in dan jij als degene die het bedacht heeft. Als je zelf iets bedenkt, denk je daar vaak te positief over en heb je de neiging het al helemaal de hemel in te prijzen. Mijn commentaar is ook zeker niet bedoeld om je tegen te houden, eerder om je de een andere kijk op het idee te geven zodat je misschien iets doet met mijn bedenkingen (en die van anderen).

 

 

 

 

Bedankt voor je mening. Het is voor mij bijna geen eens een investering. Ik krijg de spul zo goed als gratis via een vriend. Maar we zullen zien. Als ik hier daadwerkelijk wat mee ga doen zal ik het hier melden. De kans is wel groot moet ik zeggen. We zullen zien. En de hemel in prijzen is een beetje overdreven. Ik verwacht zelf dat 200 euro omzet per maand misschien wel mogelijk is. Het gaat om een klein bedrag.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Je denkt er 200 per maand extra aan te verdienen.Denk je niet dat als je de tijd die je daaraan kwijt bent stopt in je core business je er meer dan 200 extra aan omzet maakt?

 

Danny

Link naar reactie
  • 1

Ik kan misschien ook gewoon van thuis uit werken. Gewoon via mijn laptop. Dat die gene dus naar mijn huis komt en dat ik alles voor me deur doe.

 

Want ik ben zelf ´´nooit´´ bij mijn bedrijf. Ik werk puur en alleen op afspraak. Ik heb gehoord dat de uitlezing via mijn laptop moet gaan. Dus tussen haakjes , ik kan verder gaan om vanuit huis te werken.

 

Via deze manier wil ik geld verdienen en met verschillende branches in aanraking komen. Waarbij ik dus vanuit huis kan werken. En dat ik bijv alleen af en toe naar die ene plek moet gaan.

 

Dat is de plan voor de komende tijden/jaren.

 

Waarom ga je niet naar de mensen toe?

Het zou een mooie service zijn als je dit bij een klant aan huis kunt leveren, hoeft deze klant er ook niet voor te rijden.

Link naar reactie
  • 0

Je denkt er 200 per maand extra aan te verdienen.Denk je niet dat als je de tijd die je daaraan kwijt bent stopt in je core business je er meer dan 200 extra aan omzet maakt?

 

Danny

 

Ik heb meestal niks te doen. Behalve als ik in 1 maand 5 tot 10 auto's ofzo verkoop. Dan heb ik echt veel werk. Maar sommige maanden verkoop je maar 3 auto's ofzo. Dan heb je gewoon 3 weken NIETS te doen.

 

Ik ben NOOIT bij mijn bedrijf. Dus ik ben elke dag aan het luieren thuis. Geen werk niets te doen. Auto's zijn in garage/loods achtig plek. Het ziet er natuurlijk wel erg netjes uit met kantoor enz. Ik hoef de auto's maar 1x te poetsen en dan niet meer tot ze worden verkocht. Dus ik heb letterlijk bijna geen werk. Ik heb nu zelf 11 auto's. Als er bijvoorbeeld oppeens 3-4 van wordt verkocht , heb ik heel wat te doen. Maar de kans bestaat dat er bijvoorbeeld 3 weken lang niets wordt verkocht. En in week 4 wordt er inneens 5 auto's verkocht. Heel apart mja.

 

Dus wat ik probeer te zeggen ik heb zeer veel vrije tijd. Dat is ook een van de redenen waarom ik extra services enz erbij wil doen.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Ik kan misschien ook gewoon van thuis uit werken. Gewoon via mijn laptop. Dat die gene dus naar mijn huis komt en dat ik alles voor me deur doe.

 

Want ik ben zelf ´´nooit´´ bij mijn bedrijf. Ik werk puur en alleen op afspraak. Ik heb gehoord dat de uitlezing via mijn laptop moet gaan. Dus tussen haakjes , ik kan verder gaan om vanuit huis te werken.

 

Via deze manier wil ik geld verdienen en met verschillende branches in aanraking komen. Waarbij ik dus vanuit huis kan werken. En dat ik bijv alleen af en toe naar die ene plek moet gaan.

 

Dat is de plan voor de komende tijden/jaren.

 

Waarom ga je niet naar de mensen toe?

Het zou een mooie service zijn als je dit bij een klant aan huis kunt leveren, hoeft deze klant er ook niet voor te rijden.

 

 

Zolang ik tijd vrij heb doe ik het graag, zolang de diesel kosten worden berekend. Dit is echt een goeie. Goed bedacht. Reusje waard.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 1

Je denkt er 200 per maand extra aan te verdienen.Denk je niet dat als je de tijd die je daaraan kwijt bent stopt in je core business je er meer dan 200 extra aan omzet maakt?

 

Danny

 

Volgens mij is altan juist aan het doen wat op HL aan veel ondernemers met e grote (business)plannen en geen eigen vermogen aanraden. Niet zeuren over het niet kunnen krijgen of hebben van voldoende vermogen maar gewoon beginnen en zo kapitaal opbouwen. altan is gewoon begonnen met auto's inkopen en weer verkopen, gewoon met eigen geld en een beetje hulp van familie. belangrijkste regel bij die handel: auto voor meer verkopen als waarvoor je hem hebt ingekocht. Nu heeft hij iets ontdekt waarmee hij denkt met een kleine investering misschien ook (kleine) inkomsten erbij kan binnenhalen... Ik denk niet dat hij het over 10 jaar nog doet, en ja hij denkt wat te gemakzuchtig over eventuele risico's van garantie en zijn visie op klantenservice: garantie tot de deur (die dan wel weer netjes word opengehouden :)) is niet de mijne, maar hij probeert wel dingen en is volgens mij ook naar zijn klanten duidelijk dat ze niet moeten "zeiken" over garantie...

 

Maar ja ik ken uit mijn eigen kring ook iemand die begonnen is als altan, die repareerde alleen auto's en ik vond het een echte rommelaar, zou me auto er nooit brengen, maar hij heeft nu wel een goedlopend bedrijf gebouwd op de hype van (motor)sloepen omdat hij op tijd het gat in de markt zag en ja, daarvoor is ie zich ook een paar keer een buil gevallen aan producten die niet werkte (bijv container vol oranje prullaria waarna oranje na 3 wedstrijden was uitgeschakeld) maar ja hij zorgde wel dat zijn verliezen te overzien waren en uiteindelijk vond hij een product wat de jackpot bleek..

Link naar reactie
  • 0

Altan,

 

Is het mogelijk dat de auto's die jij in de verkoop heb ook kan uitlezen? Misschien dat deze service klanten over de streep kan helpen bij een verkoop?

 

Daarnaast kan het misschien ook helpen bij jouw inkoop?

 

 

Klopt. Ik wou eerst voor mijn eigen gewoon zoeen uitlees software enz aanschaffen. Zodat ik niet telkens veel geld aan de dealer moet gaan geven. Dan kan ik het zelf doen met 1 draad en 1 laptop.

 

Daarna kwam het in mijn op dat het ook mogelijk is voor klanten hun auto's uit te lezen voor 2 , tientjes. En het kan de auto verkoop wel bevorderen als ik de auto laat uitlezen.

 

En bij inkoop kan het ook helpen. Gewoon de bedrading vast maken aan de auto die ik wil kopen , en via de software controleren of de auto wel echt 100% in orde is.

 

In deze software zit veel voordelen.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg de spul zo goed als gratis via een vriend.

 

En hoe legaal mag deze software dan wel zijn? Software wordt gekocht bij bedrijven, niet bij vrienden.

De software is gratis te verkrijgen, deze licentie heeft dan wel voorwaarden.

Waarom moet je er dan bij je vriend voor betalen?

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg de spul zo goed als gratis via een vriend.

 

En hoe legaal mag deze software dan wel zijn? Software wordt gekocht bij bedrijven, niet bij vrienden.

De software is gratis te verkrijgen, deze licentie heeft dan wel voorwaarden.

Waarom moet je er dan bij je vriend voor betalen?

 

Als fabrikanten "iets niet leuk vinden" betekent het nog niet dat het illegaal is. Sterker nog veel landen verplichten autofabrikanten om de communicatie bus open te zetten voor 3rth party vendors (software)

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb net met hem gesproken. Hij gaat me uitleggen hoe het werkt. Hij gaat de programma + de uitlezing kabel voor volkswagen aan mij ''gratis'' geven. Deze service ga ik dan op de markt brengen. Als er 2-3 klanten komen voor een uitlezing. Dan zal er ik 2-3 merken erbij doen.

 

Binnenkort ga ik het op de markt brengen. In Nijmegen wonen 160,000 mensen. Ik geloof erin dat ik door middel van deze uitlezing 100 á 200 euro extra omzet kan brengen naar mijn bedrijf. Meer als 200 euro omzet is meegenomen.

 

Ik vlieg altijd laag. Zodat ik niet te hard kan neerstorten als het niet lukt :) (maar 100 á 200 euro extra omzet..)

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 1

+ Ik heb tot nu toe HEEL veel auto's gebracht aan de reparatie bedrijven die puur en alleen repareren en dus absoluut geen uitlezing doen. Dus wat ga ik doen , ik ga na hun toe met een reclame blaadje , met daarop mijn nummer en de kosten die je betaald voor een uitlezing, op hun deur/muur ophangen. Ik ga dan ook natuurlijk afspraken maken met die reparatie bedrijven dat ze dus voortaan alle klanten die een uitlezing nodig hebben naar ''mij'' door gaan sturen, in plaats van dat de klanten naar de dealer worden doorgestuurd , waar ze 50 euro moeten betalen.

 

Dit is ook wel een goed idee vind ik zelf. Het valt me nu ook opeens op dat al die reparatie bedrijven auto's niet uitlezen. :S dit is gewoon een gat in de markt. :P

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

atlan goed idee

 

Ik zelf zal alleen wel altijd aanwezig zijn in mijn bedrijfspand.

Andere handelaren/ garage bedrijfen willen vaak snel en gelijk uitlezen. Als ze weten dat jij altijd aanwezig bent en gelijk klaar staat voor ze dan zullen ze zeker vaker langs komen. Bijkomend voordeel is dat klanten die voor een verkoop auto zomaar langs komen niet voor een gesloten deur staan.

 

uitlees apparatuur is helemaal niet zoduur als veel mensen denken en al helemaal niet de dongles met software.

 

http://uvp.hbase.nl/default2.aspx?SellAllID=15&GroupID=36467 zomaar even snel een voorbeeld.

 

Ik zelf heb een garage bedrijf en wij doen echt alles zelf omdat het bij de collega's gewoon teveel tijd en geld kost.

 

Nu doen wij in veel rare import auto's en laatst had ik een Subaru uit japan die een storing had. Ik naar de dealer om de hoek met de vraag kan je deze even uitlezen. Hun antwoord was nee doen we niet ,is een auto met het stuur aan de rechter kant. Ik was echt stom verbaasd en heb toen voor Subaru zelf de benodigde dongle met software gekocht.

 

Als ondernemer denk je aan handel, alleen denk ook aan de gevolgen van aansprakelijkheid, Als je gaat uitlezen en bij voorbeeld het remlicht doet het niet meer dan heb jij dat gedaan want het is bedrading en begrijp wel daar snappen 99% van de klanten niks van.

 

succes met je idee. kan best gaan werken een vriend van me doet iets soortgelijks in Leiden en heeft nu een drukke werkplaats.

Sometimes your the windshield and sometimes your the bug.

You need to get on the side of the windshield

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben het wel eens laten doen op locatie, althans iemand komt bij je thuis de auto uitlezen. Dus dit wordt ook al wel door mensen gedaan, deze jongen kwam geloof ik uit de regio 's-Hertogenbosch. Er zijn ook genoeg mensen die zelf handig zijn met de auto en snel een eigen auto kunnen repareren dan wel iets vervangen, alleen de apparatuur niet hebben om een auto uit te lezen. Als service op locatie komen lijkt me wel geschikter, want een garage zal dat niet doen. Daarmee onderscheidt je je dan ook daarvan.

Link naar reactie
  • 0

Let ook op het garantie verhaal.

 

Als een klant bij ons op de zaak komt en neemt een eigen uitdraai mee, kunnen wij het wel vervangen, maar meestal doen wij het niet. Als er een verkeerde lezing word gedaan en wij hebben het onderdeel vervangen, komt de klant natuurlijk als eerst naar ons terug met zijn klachten die wij vervolgens terugsturen naar het bedrijf waar de uitlezing is gedaan. Om al deze klachten, rotzooi en kostbare tijd te besparen, doen wij het liever zelf en hebben we een tevreden klant die misschien iets meer heeft betaald maar toch bij ons zal blijven. Dit is ook het verhaal wat je bij de meeste grotere bedrijven te horen zal krijgen.

(Universeel) diagnose apparatuur is stevig in prijs gedaald en ik verwacht nog een grotere daling dus veel universele bedrijven zullen deze apparatuur aanschaffen.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Let ook op het garantie verhaal.

 

Als een klant bij ons op de zaak komt en neemt een eigen uitdraai mee, kunnen wij het wel vervangen, maar meestal doen wij het niet. Als er een verkeerde lezing word gedaan en wij hebben het onderdeel vervangen, komt de klant natuurlijk als eerst naar ons terug met zijn klachten die wij vervolgens terugsturen naar het bedrijf waar de uitlezing is gedaan. Om al deze klachten, rotzooi en kostbare tijd te besparen, doen wij het liever zelf en hebben we een tevreden klant die misschien iets meer heeft betaald maar toch bij ons zal blijven. Dit is ook het verhaal wat je bij de meeste grotere bedrijven te horen zal krijgen.

(Universeel) diagnose apparatuur is stevig in prijs gedaald en ik verwacht nog een grotere daling dus veel universele bedrijven zullen deze apparatuur aanschaffen.

 

 

Ik heb wat ervaring in de telecom branche en dan precies andersom - de klant brengt zijn Nokia terug naar verkoop punt, die sturen het op naar "dynafix" en even later krijgt de klant bericht "waterschade"

 

Dan kwamen ze bij mij en kon ik met 3rth party software het werkelijke defect uitlezen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Ik kan via via die spul voor heel goedkoop krijgen,

 

Misschien nuttig om het niet zelf te doen maar de software en connector(en) en handleidingen dan te koop (met winst) aan te bieden. Marktplaats ;)

Velen met een auto hebben een laptop en kunnen zo hun eigen auto ten alle tijden dan analyseren (uitlezen).

Buiten dat denk ik dat nieuwe auto's in de toekomst steeds meer met navigatie worden uitgerust. In mijn auto (Toyota Auris hybride) is er zelfs een CD die geladen kan worden in het navigatie deel. Op het scherm komt dan de uitlezing en bedieningen. Klaar is kees.

Link naar reactie
  • 0

vergeet niet dat als je zelf uitleest en reparaties uitvoert je waarschijnlijk geen recht meer hebt op fabrieksgarantie.

Als ik me niet vergis is dat bij een Toyota 5 jaar.

Het loont de moeite voor TS om even uit te zoeken hoe die garantiebepalingen in elkaar zitten.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Het loont de moeite voor TS om even uit te zoeken hoe die garantiebepalingen in elkaar zitten.

 

Inmiddels weet iedereen hier toch wel dat TS werkt met "garantie tot aan de deur" ;)

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

 

Ik kan via via die spul voor heel goedkoop krijgen,

 

Misschien nuttig om het niet zelf te doen maar de software en connector(en) en handleidingen dan te koop (met winst) aan te bieden. Marktplaats ;)

Velen met een auto hebben een laptop en kunnen zo hun eigen auto ten alle tijden dan analyseren (uitlezen).

Buiten dat denk ik dat nieuwe auto's in de toekomst steeds meer met navigatie worden uitgerust. In mijn auto (Toyota Auris hybride) is er zelfs een CD die geladen kan worden in het navigatie deel. Op het scherm komt dan de uitlezing en bedieningen. Klaar is kees.

 

Er zijn genoeg auto's die zulke opties niet hebben. We zijn in een crisis heeft u dat soms vergeten ? Als ik om me heen kijk , dan zie ik veel meer knake auto's dan nette auto's boven de 10,000 euro enz. Er zal hier altijd wel markt in zitten. Je moet er alleen echt je tijd in steken. En genoegen nemen met ´´weinig´´ winst.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 1

Ik had een “echte” Altan-ban in mijn laptop in laten bouwen (gewoon, door een maatje met ook een laptop en een kabeltje) maar helaas bleek deze software toch niet deugdelijk te zijn…..

 

Kostte me 30 piek om te installeren, maar ik zou er veel plezier aan hebben, werd mij beloofd. De officiële versie was veel en veel duurder, dus tja….Helaas gaf hij geen garantie, en nu zit ik dus weer in een Altan topic te koekeloeren.

 

Eén van de eerste posten die mij doorgespeeld werden op dag 1 van mijn lidmaatschap van Higherlevel, was “Altan, de eerlijke auto verkoper”.

 

Er ging, dacht ik, een wereld voor me open…. Maar wel een voor mij compleet onbekende wereld in het ondernemerschap moet ik zeggen, en dit bedoel ik niet positief, zeg maar.

 

Maar…. Tot mijn grote verwondering heb je het dan toch serieus voor elkaar ! Je bent een echte autohandelaar geworden, met zelfs een eigen bedrijf ! Top !

 

Jammer alleen dat je bedrijf nooit open is, wat volgens mij wel een “voorwaarde” zou zijn. Ik werk namelijk niet op afspraak, want er komt bij ons altijd iets tussen, weet je. Kinderen, vrouw die moeilijk doet, plotseling sneeuw, de kat is ongesteld, je kent het wel. Ben dus al een paar keer spontaan langsgekomen om eens te komen kijken. Gewoon door de week, maar ook eens op zaterdag. Helaas is het bedrijf nooit open.

Ik heb mijn auto noodgedwongen bij de buurman laten repareren.

 

 

Een maatje van me heeft zijn auto wel gekocht bij je. 1000 piek. Geen geld. Prachtig gepoetste wagen. Beetje stof eraf vegen, maar verder prima in orde. Je zou er bijna geld bij geven, zo mooi gepoetst !

En dan die mega service : Niet zeuren, niet rijden, niet te lang naar kijken, KOPEN !

 

Afspraakje maken, autootje kijken, centjes betalen en wegrijden. Geen contracten, geen papieren geen gezeik. 10 minuten werk, kijk da’s pas handelen !

 

Eind van de oprit viel de knalpijp eronderuit, maar daar kwamen jullie samen snel uit gelukkig. Een beetje zakenman neemt die risico’s natuurlijk. Dus voor een schamele 30 piek kon hij gelukkig een soort van scan laten maken.

 

Met de knalpot in zijn handen kwam er in eerste instantie uit dat de bandjes niet zo goed waren, maar ja, bij welke auto is dat nu wel, toch ? De carburateur, de bougies en de remschijven waren versleten, remlicht achter deed het niet, de accu was rot, er was flink gerookt en gekeesd in de auto, en ooit een keer een lijk mee vervoerd in de kofferbak. De auto leek wel uitgelezen....euh....uitgeleefd....

Er kwam van alles uit, behalve die knalpijp.

 

Maar goed, zo eerlijk en goed als je bent, heb je dan toch de deur maar weer open gedaan, mocht mijn maatje zijn auto binnen duwen, je KON ook niet helpen, je hield namelijk, zeer service gericht overigens, de garagedeur voor hem open !

 

Na het maken van een nieuwe afspraak, want, dat moest mijn maatje begrijpen, je werkt ALLEEN op afspraak, verliet hij tevreden het pand. Jammer dat de koffie op was met die vrieskou, en dat hij zijn handen niet even kon wassen, maar innerlijk toch tevreden kocht hij een buskaartje en ging richting huis.

 

Hij had immers een perfecte uitdraai van de eventuele mankementen, een goedkoop en goed gepoetst autootje, én maar mooi een nieuwe afspraak los weten te peuteren !

 

Wie zou dat nu niet willen !

 

 

Link naar reactie
  • 0

Leuk verhaal , wel grappig , moest soms wel even hard lachen. Lijk in de kofferbak hahaha. Wat probeer je te zeggen?

 

En over die openingstijden. Ik moet toch echt minimaal 20-30 auto's op voorraad hebben. Anders kan het zo zijn dat bijv 1 week lang of zelfs meer , geen klant komt. Waarbij je dus voor piet jan zit te wachten. Dat schiet niet op , kun je beter nuttigere dingen doen denk ik. Je kunt zelfs in een fabriek werken , terwijl je ook nog is autohandel doet(op kleine schaal). Dat is ook mogelijk. Maar ik zelf hou het momenteel puur en alleen bij autohandel.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.