• 0

Boekhouding en klantenbestand

Goede morgen,

 

Ben benieuwd naar het volgende. Vanaf 1 januari ga ik overstappen van Twinfield naar Exact software. Wat ik mij nog afvraag, welk programma is het best, naar mening van gebruikers hier, wat betreft klantenbestand. Zoals makkelijke uitdraaien hoeveel en welke items een bepaalde klant heeft besteld, naam van de medewerkers, orderhistorie. Dus eigenlijk een klantendatabase. Of dat dit wellicht in Exact ook kan?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Dasim,

 

Is het niet een beetje laat om dat te onderzoeken terwijl je al zeker weet dat je gaat overstappen?

Maar goed... Exact is een uitgebreid programma waar veel informatie uitgehaald kan worden. Net als bij Twinfield.

 

Echter, in sommige gevallen dien je bij Exact een extra module aan te schaffen. Welke dat in welk geval is is afhankelijk van welke informatie je wilt. Als je dat duidelijk hebt kan je dit het beste bij je Exact dealer informeren denk ik.

 

Veel succes!

Link naar reactie
  • 0

Goede morgen,

 

Ben benieuwd naar het volgende. Vanaf 1 januari ga ik overstappen van Twinfield naar Exact software. Wat ik mij nog afvraag, welk programma is het best, naar mening van gebruikers hier, wat betreft klantenbestand. Zoals makkelijke uitdraaien hoeveel en welke items een bepaalde klant heeft besteld, naam van de medewerkers, orderhistorie. Dus eigenlijk een klantendatabase. Of dat dit wellicht in Exact ook kan?

 

Mag ik aannemen dat je over gaat naar Exact Online? of wil je over naar Globe?

 

Daar zit naast de aanbiedingsvorm (online of lokaal) ook veel verschil in software vorm, lijkt me handig om te weten waarnaar je overstapt.

Link naar reactie
  • 0

Ik stap over naar online versie, meest uitgebreide via mijn accountant. Ik ben meer benieuwd naar een programma waarin ik mijn klantenadministratie kan voeren en niet de voor boekhouding betreffende mijn onderneming. Wellicht kan dit gecombineerd worden met Exact, Twinfield vond ik hierin tegenvallen....

Link naar reactie
  • 0

Dasim,

 

als je via je accountant exact online hebt afgesloten had hij je ook kunnen vertellen wat exact online wel en niet kan, maar goed.

 

Exact Online is geen ERP software, je kan hierin dus ook geen orderadministratie bijhouden, hiertoe is ook geen module te verkrijgen op dit moment bij exact.

 

In exact online kan je wel artikelgegevens (eventueel op relatie niveau bekijken) orders invoeren en deze tot aan de factuur volgen en bijwerken is niet mogelijk in exact online.

Link naar reactie
  • 0

Ik stap over naar online versie, meest uitgebreide via mijn accountant. Ik ben meer benieuwd naar een programma waarin ik mijn klantenadministratie kan voeren en niet de voor boekhouding betreffende mijn onderneming. Wellicht kan dit gecombineerd worden met Exact, Twinfield vond ik hierin tegenvallen....

 

Tja, lezen is niet altijd makkelijk. Hoe en wat ik met mijn accountant heb besproken hierover stelt mij tevreden. Het is altijd jammer dat mensen ipv advies hun mening over iets geven wat hen niet aangaat en dus hun mening snel klaar hebben. Deze heb ik ook vaak hier op HL maar hou het voor me!

 

Wat ik wel vraag is welk softwareprogramma mensen hier gebruiken voor klantendatabase en hun ervaringen ermee.

Dus, ben benieuwd......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.