• 0

SEO toegankelijk voor MKB?

Regelmatig krijg ik vragen van mijn klanten (ik werk nu nog in loondienst en mijn klanten zijn voor 90% MKB) over zoekmachinemarketing. Ik ben nu bezig met het ontwikkelen van een website waarin ik wil proberen om SEO toegankelijk te maken, zonder dat je minimaal een ICT opleiding op het HBO hebt moeten volgen om te begrijpen wat de mogelijkheden zijn.

 

Adviezen, informatie, tips en nieuws die ook de 'digibeet' verder kan helpen om zijn/haar eigen website beter in te zetten.

 

Ik heb nu een site in de maak (hij is al wel in de lucht), maar ik wil eigenlijk juist van de doelgroep weten, wat zij zouden willen weten, waarnaar ze op zoek zijn en natuurlijk of de site zoals deze nu vorm aan het krijgen is, ook hen aanspreekt.

 

Het gaat om:

 

Ik ben momenteel nog verplicht om de naam van mijn huidige werkgever te benoemen, maar het is de bedoeling om dit straks los te koppelen, zodat ik alle vrijheid heb.

 

Graag zou ik feedback krijgen over mijn site. En het liefst wil ik weten wat wil het MKB weten over zoekmachine marketing?

 

Alvast heel erg bedankt aan diegene die deze moeite willen nemen.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hoi Evelien

 

Voor dit soort vragen hebben we een apart forumdeel waar we iets strenger zijn in de haal-/brengverhouding van (al dan niet) nieuwe leden.

 

Met andere woorden: Er geldt o.a. een minimum postcount van 10 relevante berichten en een invoersjabloon

 

ZIe het board hier en de uitleg daar

 

Dit topic gaat op slot met het verzoek tzt je vraag daar te stellen.

 

10 boeiende en interessante berichten moet, aangezien SEO veelbesproken is op HL, toch geen probleem zijn :)

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.