• 0

ontbinding vof

Beste forum,

 

Ik heb een schoonmaak bedrijf. deze heb ik al 15 jaar. in 2006 is er een personeelslid als vennoot ingestapt.

Ik heb geen overeenkomst helemaal niets alleen een paar mondelinge afspraken. Nu wil betreffende vennoot stoppen en hij wil de helft van de zaak hebben. Bij de boekhouder wordt door een derde partij iov zijn naam alle gegevens bij onze boekhouder gevraagd. Ik en de boekhouder hebben gezegd dat de cijfers allemaal bij de boekhouder kunnen worden ingezien en mocht er een derde partij zich ermee gaan bemoeien dan wil ik graag weten wie dit is en hij zou een bewijs van vertrouwen moeten onderteken. Dit is toch niet gek.?????????

 

Nu mijn vragen iedereen zegt wat anders.

Het personeel 3 man wil met mijn verder en er zijn al wat klanten die met mijn verder willen. Mag en kan ik de overige klante ook benaderen.???

Mister x heeft geen klant aangebracht en heeft alleen maar schoongemaakt ik heb altijd de offerte gemaakt, onderhoud met de klanten gehad, personeel wat moet ik nu doen.???

Is het slim om mij uit te laten schrijven bij de vof en al wat klanten mee te nemen naar mijn eenmanszaak die ik heb inmiddels heb.

wie kan mij helpen

En ja ik weet het ben stom geweest

 

gr p

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.