• 0

Literatuur over webshops en ecommerce

Hallo allemaal,

 

Ik ben op zoek naar literatuur over (het optimaliseren van) webshops en ecommerce. Nu kom ik wel titels tegen maar het zegt me niet zoveel.

 

Misschien zijn er hier forumbezoekers die tips hebben op dit gebied. Zo ja dan ontvang ik die graag.

 

Aloha, Ruud

 

Ps. Ja ik heb ook op het forum gezocht, maar kon niet echt iets vinden wat antwoord op mijn vraag gaf.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Boeken over (het optimaliseren van) webshops verouderen heel snel. Eigenlijk is een boek per definitie al achterhaald. Best gebruik je "gewoon" internet als je informatie wilt over deze onderwerpen. Dan zit je het dichtst bij de bron en is de informatie het meest actueel. Zie ook dit topic voor wat aardige links: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=34290

Link naar reactie
  • 0

Als je het over het 'optimaliseren' van je webshops hebt, bedoel je dan optimaliseren voor zoekmachines, voor de beste conversion rating, het beste grafisch uiterlij etc. Mijn punt: er zijn zoveel verschillende punten waarop je je webshop

kunt optimaliseren, welke bedoel je? Of was je van plan alles in één keer aan te pakken ;) ?

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.