• 0

Aandelenverkoop

Misschien niet de juiste plek voor deze vraag, maar toch stel ik hem (als deze gok inderdaad goed is verplaatst zrski hem wel ;D )

 

Ik bezit een aantal aandelen van een BV waar ik vanaf wil. Als deze aandelen van een beursgenoteerde onderneming zouden zijn, was het niet zo moeilijk er vanaf te komen, dan zijn er mogelijkheden zat. Maar deze club is niet beursgenoteerd.

De overige aandeelhouders hebben te kennen gegeven niet tot overname van mijn aandelen over te willen gaan, dus mag ik ze statutair aan derden verkopen. Maar daar komt mijn probleem: aan wie verkoop ik ze, waar vind ik geïnteresseerden voor deze aandelen? Mij maakt het in feite niet uit wie ze koopt, als ik er maar vanaf kom!

 

Heeft één van jullie een idee hoe dit aan te pakken??

 

Ben benieuwd!!

 

Rob.

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat het topic beter in financiën past, zal hem daar dus ook naartoe verplaatsen.

 

Wil je een bepaald bedrag hebben voor die aandelen? If so, dan zou ik wat minder enthousiast zeggen dat je ze kwijt wilt ;)

 

Waar je naartoe zou kunnen gaan is bijvoorbeeld concurrenten of aanverwante markten.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik zou inderdaad is bij de concurentie gaan kijken of mensen die wel in het dagelijks leven ook beleggen op de beurs. Ik kan me voorstellen dat de groep, mits het bedrijf okay is, interesse zou hebben.

 

Zover ik weet is er geen vast weg om van niet-beursgenoteerde aandelen af te komen. Goed zoeken, vragen en je ogen en oren openhouden!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0
Wil je een bepaald bedrag hebben voor die aandelen? If so, dan zou ik wat minder enthousiast zeggen dat je ze kwijt wilt ;)

 

net genoeg om uit de kosten te komen.....

Verder hebben de aandelen voor mij niet zoveel waarde meer.

 

Ik houd mijn ogen en oren open. Hoop alleen dat er nog wat (extra) tips komen!!

 

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.