• 0

(SiteCheck) Graag jullie (eerlijke) mening!

Omschrijving van je concept:

Graag zouden wij jullie mening horen over onze webshop.

Zo kunnen wij met de kennis hier op het forum onze site zo optimaal mogelijk maken.

Het betreft de volgende URL, KLIK HIER.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een klantenonderzoek.

we hebben een kleine groep klanten die een product hebben besteld een vragenformulier toegestuurd.

De feedback hierop is verwerkt in een aantal wijzigingen.

 

Wij hebben het volgende doel:

[*]Wij willen dat de bezoekers alles kunnen vinden wat ze willen weten.

[*]Het bestelproces moet "MoneyProof" zijn!

[*]Het totaal moet een professionele uitstraling hebben.

[*]Een hoger conversiepercentage

 

 

Wat maakt onze webshop uniek?:

Het product dat wij aanbieden is uniek en revolutionair!

Op onze site lees je waarom..

 

Alle mogelijke feedback is welkom!

 

 

Wij zoeken leuke contacten om kennis mee te delen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 1

Hallo,

 

Ik vind de homepage eerlijk gezegd wat rommelig. Ik word niet duidelijk gestuurd richting informatie / bestelling.

 

Je wisselt in je terminologie tussen cellulite en cellulitis.

 

Kijk hier en daar naar de formulering. "Wetenschappelijk onderzoek" dat "proefondervindelijk" een vermindering heeft "bewezen" komt wat vreemd over. Zet er voor de twijfelaars een link bij naar dat onderzoek.

 

De layout van je Algemene Voorwaarden en Privacy Statement gaat hier en daar fout en je verwijst naar de verkeerde nummers van artikelen.

 

In je AV noem je "contant bij afhalen" en "vooraf overmaken" als betaalmethoden, maar die kom ik in je afrekenproces niet tegen.

 

Stap 2 van je betaalproces is onlogisch. Ik kan kiezen tussen "Ik heb geen account" en "Ik heb een account". Onder "Ik heb geen account" kan ik vervolgens alleen kiezen voor "Verder zonder registreren". Het zou logischer zijn om "Nieuw account aanmaken" in deze box te zetten (wellicht zelfs als button).

 

Een aantal dingen zijn niet intuitief. Ik kan bijvoorbeeld "Anders?" niet aanklikken bij hoe ik je gevonden heb. Radio-buttons en een invulvak voor "anders" zou hier logischer zijn. En als ik besluit om toch geen afwijkend afleveradres in te vullen, moet ik op "Afwijkend afleveradres" klikken om dat te annuleren.

 

Er valt nog wel meer te zeggen, maar dit lijkt me voorlopig wel genoeg ...

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik zal me bij deze reactie alleen beperken tot de uitstraling en de werking daarvan, de techniek laat ik achterwegen.

 

De look and feel van de website is prima en de afwerking is ook goed. Als ik op deze website terecht kom heb ik direct het gevoel dat er goed aandacht aan is besteed en dat is goed!

 

Echter heb ik wel een opmerking. Je gebruikt op veel pagina's een scrollbar midden in je website. Mensen met een lagere resolutie krijgen hierdoor twee scrollbars op het scherm. Dit verlaagd de gebruiksvriendelijkheid aanzienlijk.

Wat ik zelf wel minder vind aan deze website is dat je overal netjes ronde hoeken gebruikt, behalve bij de selectbox rechts onder. Wellicht is deze ook met ronde hoeken op te maken. Maar ja dat is natuurlijk muggenziften.

 

Voor de rest niks op aan te merken.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou de title "Anti cellulite ondermode & sportkleding" die aan de homepagina is toegewezen ook in een header of ondertitel terug willen zien. Als grafisch element met tags dus. Een ondertitel of beschrijving van activiteiten kan de merk- of handelsnaam steunen. De navigatie in het assortiment schommelt tussen merkgebonden en productgeleid. Ik denk dat dat potentiële klanten veel hoofdbrekens kost.

 

De box met succesverhalen staat wat mij betreft raar naast de andere drie kolommen 'organisatie, social media, nieuwsbrief aanvragen'. Past het Nederlands met veel Engels bij jullie doelgroep? Waarom geen pure, Nederlandse internetpagina en een Engelse website daarnaast?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dat kan ik zeker toelichten. Ik behoor niet tot de doelgroep, maar als ik deze webshop betreed, dan verneem ik: ondermode en sportkleding. Als ik onder 'producten' kijk, wordt dit niet direct voortgezet. Er zit een 'extra' laag in door de twee merken of productlijnen die (opeens) geintroduceerd worden. Daarmee wordt de productnavigatie complex. Zie ook de opmerking over de Engelse terminologie.

 

Probeer de merken op een andere manier te introduceren (onder bedrijfsgegevens bijvoorbeeld) en ik zou voor wat betreft het eerste product steevast spreken van een BxxPrxmxsx Slxmmxng lxggxng (op één regel) en als productcategorie kiezen voor Slxmmxng Leggxngs. Dat converteert in het algemeen veel beter, een categorie-indeling naar productsoort. Het productoverzicht is nu ook zo lang.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik denk inderdaad dat de menu opbouw overzichtelijker gemaakt moet worden.

U bedoelt dus o.a. categorieën aan maken? leggxings, bermuxas enz.

Nou hebben wij intern het er al over gehad om de gehele product weergave aan te passen.

De huidige product carrousel is mooi maar niet praktisch. We zullen uw tips zeker meenemen en

in acht nemen bij een volgende aanpassing!

Bedank!

Wij zoeken leuke contacten om kennis mee te delen.

Link naar reactie
  • 0

Het probleem met de scrollbalken, kan inderdaad hinderlijk zijn voor computers met een lage resolutie.

Hoe zouden we dit kunnen oplossen?

 

Die scrollbalk heeft niets te maken met een lage resolutie. Je site gebruikt vlakken met vaste afmetingen en positie (in vaktermen div's met stijl position: absolute, top en height) Dat is vragen om dit soort problemen. Oplossing is het gebruik maken van vlakken die qua hoogte meeschalen met de inhoud.

Link naar reactie
  • 0

Het probleem met de scrollbalken, kan inderdaad hinderlijk zijn voor computers met een lage resolutie.

Hoe zouden we dit kunnen oplossen?

 

 

 

Dit kan je oplossen door het vak waar de tekst in staat geen vaste hoogte mee te geven. Ik vermoed dat jullie nu in de css een vaste hoogte hebben mee gegeven met overflow: scroll of auto;

 

Wanneer je dat weg haalt, zal het tekstvak mee rekken aan de hoeveelheid tekst.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

Hoe kan ik dit (door mij aangemaakte) Topic verwijderen?

Om zo te voorkomen dat dit geïndexeerd kan worden door Google!

 

Hoi Ten2

 

Topics kun je niet zelf verwijderen, of je ze nu gestart bent of niet.

Topics waar reacties van anderen en interactie in heeft plaatsgevonden worden in de regel in het geheel niet verwijderd.

 

Frans

HL-admin

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor uw reactie, het contract tussen wit en paars vindt ik persoonlijk wel duidelijk.

Misschien kunnen we het paars iets donkerder maken.

 

m.b.t. de product foto's er zijn vorige week door een fotograaf meerder product foto's gemaakt.

Deze komen er binnen enkele dagen op te staan.

 

 

Wij zoeken leuke contacten om kennis mee te delen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.