Aanbevolen berichten

Beste prikkers,

 

Voor een schoolopdracht probeer ik in kaart te brengen volgens welke studie/methode je het beste mediawaarde (ROI) kunt meten.

 

Ik richt mij in mijn onderzoek, op het meten van sportsponsoring. Op welke manieren kun je alle publicitaire aandacht vaststellen en dit omzetten naar een financiële waarde.

 

In Duitsland zit het bedrijf IFM-medienanalyse dat de media exposure meet.

Dit gebeurd mede door alle tv beelden te screenen en te timen, idem voor radio en de advertentie plus publicaties uit de krant. Zijn bepaalde studies/ methoden die hier algemeen voor worden gebruikt? Of weet iemand andere bedrijven of manieren om dit te meten?

 

Als iemand weet hoe dit in zijn weg gaat, contact me. Ik ben zeer benieuwd hoe deze onderzoeken in zijn werk gaan.

Groet Ron.

 

z.ep@live.nl

http://www.ifm-medienanalysen.de/en/Portfolio/media_research.php

 

Hoi Ron

 

Higherlevel is helaas niet de juiste plek voor studie- en aanverwante vragen. (zie de gebruiksregels)

 

Dit topic gaat dus op slot

 

Frans Sijtsma

Moderator Higherlevel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    4 leden, 74 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.