Vanuit mijn BV heb ik mijzelf de afgelopen 2 jaar gedetacheerd.
Het vermogen dat ik hiermee heb opgebouwd wil ik gebruiken om een bedrijf mee aan te kopen.
Ik heb mijn salaris al opgehoogd naar 70k per jaar, maar mijn accountant wijst mij er op dat ik i.v.m. de afroommethode mijn salaris nog verder moet ophogen.
Hiermee breng ik veel naar de belastingdienst en heb ik weinig kapitaal over in mijn BV om hier een bedrijf mee aan te kopen.
Als ik nu vervroegd investeer in aandelen van een bedrijf, dan breng ik mijn winst nog steeds niet omlaag, dus dat helpt ook niet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
box4
box4
Hallo,
Vanuit mijn BV heb ik mijzelf de afgelopen 2 jaar gedetacheerd.
Het vermogen dat ik hiermee heb opgebouwd wil ik gebruiken om een bedrijf mee aan te kopen.
Ik heb mijn salaris al opgehoogd naar 70k per jaar, maar mijn accountant wijst mij er op dat ik i.v.m. de afroommethode mijn salaris nog verder moet ophogen.
Hiermee breng ik veel naar de belastingdienst en heb ik weinig kapitaal over in mijn BV om hier een bedrijf mee aan te kopen.
Als ik nu vervroegd investeer in aandelen van een bedrijf, dan breng ik mijn winst nog steeds niet omlaag, dus dat helpt ook niet.
Heeft iemand tips?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29472-afroommethode-investeringskapitaal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag