ik ben voornemens bedrijf te beginnen dat een kortingsboekje wil gaan laten verspreiden op regionale luchthavens. De boekjes worden gratis verstrekt aan de buitenlandse toeristen die op weg zijn naar Amsterdam. De doelgroep is vrij specifiek en neigt naar lowbudget.
( verder marktonderzoek moet dat nog uitwijzen en de doelgroep specificeren.) De boekjes bevatten naast informatie, tips ook aanbiedingen en kortingen die de door de amsterdamse detailhandel wordt aangeboden. ( ca 25.000stuks 2011 tot ca. 100000 in 2013)
Nu ben ik opzoek naar een verdienmodel voor de amsterdamse adverteerder die geintereseerd is in deze specifieke doelgroep.
Maar waarom zou een amsterdamse detailist meedoen als hij moet betalen voor een advertentie, korting geven en er nog aan verdienen?
( b.v. een restauranthouder betaalt 300euro voor een advertentie+ 10% korting)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ivar1970
Ivar1970
Goedenavond,
ik ben voornemens bedrijf te beginnen dat een kortingsboekje wil gaan laten verspreiden op regionale luchthavens. De boekjes worden gratis verstrekt aan de buitenlandse toeristen die op weg zijn naar Amsterdam. De doelgroep is vrij specifiek en neigt naar lowbudget.
( verder marktonderzoek moet dat nog uitwijzen en de doelgroep specificeren.) De boekjes bevatten naast informatie, tips ook aanbiedingen en kortingen die de door de amsterdamse detailhandel wordt aangeboden. ( ca 25.000stuks 2011 tot ca. 100000 in 2013)
Nu ben ik opzoek naar een verdienmodel voor de amsterdamse adverteerder die geintereseerd is in deze specifieke doelgroep.
Maar waarom zou een amsterdamse detailist meedoen als hij moet betalen voor een advertentie, korting geven en er nog aan verdienen?
( b.v. een restauranthouder betaalt 300euro voor een advertentie+ 10% korting)
Of zijn er andere methodes ( betaling achteraf)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
Alvast bedankt....
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29475-wat-is-t-verdienmodel-voor-adverteerders-in-een-couponnenboekje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag