• 0

Webshop beoordeling Death Fresh Clothing

Gast Verwijderd account

Omschrijving van je concept:

Death Fresh Clothing is een kledingmerk in Tattoo & Alternative kleding een nichemarkt in Nederland

Onze doelgroep bestaat uit heren en dames in de leeftijdscategorie 15 t/m 35.

We verkopen op dit moment t-shirts, dit wordt in de toekomst uitgebreid met sweaters, tanktops, schoenen en accessoires.

 

De webshop is nu 2 weken online. Er wordt achter de schermen nog druk gebouwd aan de .com en de wholesale site.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Er is zeer veel aandacht geweest voor zoekmachine optimalisatie dit resulteert erin dat de webshop nu al erg goed scoort in de zoekmachines. Er wordt nu ook gestart met linkbuilding en deze week gaat er ook een adwords campagne van start.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De nr 1 positie veroveren binnen Nederland op Tattoo & Alternatieve kleding!

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Concurrentie doet zeer weinig aan zoekmachine optimalisatie, hier kunnen we verschil maken.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag hoor ik jullie mening over www.deathfreshclothing.nl !

 

Tips en opmerkingen zijn welkom!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mooi gedaan!

 

Klein puntje als je ook een .com maakt dan zou ik de .nl meer in Nederlands willen zien. Bv geen "men" in de url / titel / tekst maar "heren". Zo voorkom je ook dublicate content.

 

Inloggen en account aanmaken ben ik geen fan van. Dit alleen op de wholesale site en bij de andere een keuze laten maken in de kassa "eenmalig of account aanmaken".

 

Ik mis in het winkelwagentje en productpagina "op voorraad en levertijd"

 

Ik zou de breadcrump kleiner maken en daar het logo wat prominenter neerzetten. Of achter de breadcrump wat meer gaan werken met beeld. Je flavico is erg leuk. Beetje meer daarmee gaan spelen (branding).

 

 

Link naar reactie
  • 0

Zou prominent op de homepage zoiets zetten als: Besteld voor 16.00 Morgen geleverd. Of: Tijdelijk gratis levering.

 

Toelichting: ik ben zelf al gauw weg bij een website als ik eerst moet zoeken hoe het nu zit met de levering. En ik heb wel vaker van consumenten op het internet gelezen dat ze eigenlijk willen dat het bestelde gratis wordt geleverd.

Zelf hypotheek afsluiten scheelt een paar duizend euro. Zie http://www.executiononlyhypotheek.net/

Link naar reactie
  • 0

Allereerst complimenten voor de overzichtelijkheid en stijl. Ik had een hele donkere drukke site verwacht, maar dit ziet er lekker fris en rustig uit.

 

Goed punt van Harald inderdaad, ik zou dit bijvoorbeeld in plaats van de button 'Special Offer' zetten. Het was mij in eerste instantie sowieso niet duidelijk dat je daar op kunt klikken. Het lijkt meer een uitroep dan een button.

 

Zorg voor zo min mogelijk barrières bij het bestellen, een daarvan is het verplicht registreren. Hoewel het enige verschil is dat je een wachtwoord moet invullen, haken er toch veel mensen op af of vinden ze het op zijn minst irritant. Stuur desnoods gewoon een random wachtwoord bij elke eerste bestelling mee waarmee men eventueel later weer kán inloggen.

 

Een laatste puntje is de beveiliging; ik zie dat je geen gebruik maakt van een ssl-certificaat. Dat is wel aan te raden op de pagina's waar klanten privacygevoelige informatie invullen. Wederom iets waar veel mensen op letten (slotje in de browser). Het straalt vertrouwen uit.

www.greenmini.nl - Groene Apple Mac Mini hosting in een topklasse datacentrum - Voor de echte Apple-fanaat, maar ook voor de maatschappelijk betrokken ondernemer.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Jules,

 

Je navigatie vind ik niet overal even handig. Als ik de onderwerpen van je FAQ bijvoorbeeld wil bekijken, moet ik terug met de Back button van mijn browser (of weer helemaal naar onderen scrollen om weer "FAQ" te kiezen).

 

Terwijl ik nog nooit eerder op je site ben geweest, zie ik vreemd genoeg wel 3 orders in mijn "order historie".

 

Ben je nu bereikbaar tot 17.30 uur (algemene voorwaarden) of tot 18.00 uur (contact informatie)?

 

In je winkelwagen geef je de mogelijkheid om het aantal aan te passen, maar ik kan vervolgens de winkelwagen niet bijwerken.

 

Verder zie ik net als Scaut (te) veel Engels (bijvoorbeeld "remember me" op het inlogscherm) en houd ik ook niet van verplicht registreren.

 

Op je inlogscherm zou ik niet alle gegevens wissen als ik een tikfout in mijn e-mail adres of wachtwoord maak.

 

Als ik een shirt koop, vind ik het onlogisch om als "bijpassend artikel" weer shirts te zien. Bovendien zie ik niet waarom de daar getoonde shirts "bijpassend" zouden zijn.

 

Loop je teksten nog even na. Sommige zinnen lopen niet goed en hier en daar zie ik tik-, taal- en interpunctiefouten. In de Hall of Fame mogen bijvoorbeeld bij Willem alle "I"'s met een hoofdletter en ontbreekt de "r" in "University".

 

Lijkt me voorlopig weer voldoende ...

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Zou prominent op de homepage zoiets zetten als: Besteld voor 16.00 Morgen geleverd. Of: Tijdelijk gratis levering.

 

Toelichting: ik ben zelf al gauw weg bij een website als ik eerst moet zoeken hoe het nu zit met de levering. En ik heb wel vaker van consumenten op het internet gelezen dat ze eigenlijk willen dat het bestelde gratis wordt geleverd.

 

Gratis levering is een mooie advertentie term (die ook werkt). Consument weet echter wel dat het niet gratis is.

 

Als ze op deze site komen (niche) weten ze al waar ze naar op zoek zijn. Ik zou ze op de home pagina niet teveel lastig vallen met deze algemene marketing termen. Gratis hoeft hier niet. Redelijke verzendkosten accepteert men hier wel. Levertijd en of op voorraad op de productpagina lijkt mij voldoende.

 

Voorpagina voorral gebruiken om de juiste "sfeer" te creëren en natuurlijk vertrouwen. Gebruik daar in dit geval dus geen "gratis"

 

Ps. Ziet er strak uit op een iplof. Nog een beetje uitlijnen en ook daar klaar ;)

Link naar reactie
  • 0

Dit zijn mijn persoonlijke voorkeuren:

 

---Een winkel met Death in de naam staat me erg tegen. Ik denk dat alleen wat rare jongens van 17 dit kunnen waarderen.

---Laat meer foto's zien per pagina.

---Laat Wholesale niet op die plek in de navigatie terugkomen

---Hall of Fame is niet beschrijvend genoeg

---De mannen staan er wat debiel bij, en zijn niet knap

---Je hebt bijna geen t-shirts

 

---je links in de footer onder about hebben een onlogische volgorde

 

Link naar reactie
  • 0

heldere overzichtelijke site, toch een paar kleine puntjes

 

de special offer button steekt nu uit in het grijze gebied onder de zwarte balk.

deze hele balk neemt nu veel ruimte in, waardoor op (mijn scherm) de bijpassende artikelen helemaal niet in beeld komen.

als je op de product pagina's de balk smaller maakt hoef je hiervoor niet te scrollen.

 

als ik een foto opklik, moet ik hem met het kruisje weer wegklikken, ik vind het prettiger als ik willekeurig ergens op de foto kan klikken.

 

de productomschrijvingen kunnen misschien specifieker per product, de naam van de artiest kan een link naar zijn hall of fame worden.

 

bij de faq lees ik: "Snelle afhandeling van jou bestelling staat bij ons hoog in het vaandel" dit zou ik prominenter in beeld brengen, icm voorraad status.

 

ik kan zo gauw niet vinden van wat voor materiaal de tshirts zijn gemaakt. (zit (een deel) van je doelgroep in de duurzame hoek?)

 

succes

Link naar reactie
  • 0

Dag,

 

De teksten van 'betaalmogelijkheden' , 'Garanties, ruilingen en retour' heb ik gelezen en komen niet helemaal lekker op mij over.

(Voorbeeld:

iDeal Nederlandse standaard voor het verrichten van internetbetalingen en is de gemakkelijkste betalingsvorm....)

 

Ik denk dat je de formulering hier en daar ook moet aanpassen. Naar mijn idee moet het er staan alsof iemand het zegt. Wat vaak helpt is het uitleggen aan iemand en hetgeen je dan zegt opschrijven. Hier en daar zal je dan nog wat moeten aanpassen, maar dan lopen de zinnen vaak wel lekker en zijn ze makkelijk leesbaar.

 

De info bij 'Levering' is me ook niet helemaal helder. Wat houdt 'niet compleet leverbaar' in? Hangt dit nog samen met hoeveel t-shirts (en later ook schoenen e.d.) je bestelt?

 

Verder is wel meteen duidelijk wat je verkoopt.

 

Succes met je onderneming!

 

 

House of Words

Translation Services

www.houseofwords.nl

Link naar reactie
  • 1

Strakke site, misschien iets te braaf voor de doelgroep maar nu bereik je wel een breder publiek.

 

Wat ik mis in het assortiment is het werk van Vicente, Vicente heeft in Nederland een behoorlijke naam in de bikers en Kustom Kulture scene.

Wist je trouwens dat je ook een eigen lijn kan laten tekenen door Ger Peters tegen schappelijke prijzen.

 

 

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
  • 1

Mijn beoordeling

 

Pluspunten

De site is strakker dan strak. Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen.

Goede foto's met geloofwaardige modellen

Leuke social media koppelingen

Je verhaal klinkt, dat je weet waar je mee bezig bent

Dus chapeau...

 

Minpunten

Misschien te strak. Je laat de producten spreken, prima. Maar de vormgeving van de website ondersteund de producten totaal niet. Natuurlijk zijn de producten het belangrijkst, maar een klein beetje meer creativiteit zou wel kunnen.

 

Wat zou ik aanpassen.

Header. Laat een keer investeren in een pakkende header die past bij bij de producten. In ieder geval die rare gradient weg maak van "special offer" iets speciaals.

 

De tattoo background aan de zijkanten vind ik eerder storend als ondersteunend

 

Producten. Foto's + prijzen is eigenlijk lekker simpel. Maar als ik er achter lees dat de ontwerpers genoemd worden zou ik die ook plaatsen bij de eerste omschrijving. Misschien ook met een link naar ander werk van deze ontwerper of een interne link waarin je wat werk laat zien om een meerwaarde op het product te creeren. Je hebt de hall of fame, link daar dan ook naar.

 

De share functie. Heel leuk, maar hij zit in de weg op het moment dat ik iets met het product wil doen. Grootte wil selecteren, want dan heb ik opeens een rare popup.

 

Kortom prima webshop, alleen het is maar een webshop. Hij komt afstandelijk over, terwijl in deze branche moet je ook iets van passie overbrengen, denk ik. Ondanks dat je misschien wel de voorsprong hebt op seo gebied.

 

Ikzelf ben enorm fan van large. Niet de beste webshop (zelfs een grote rotzooi), maar bekend en een lekker sfeertje. Vooral vroeger toen ze alleen nog maar de zwart wit gekopieerde catalogussen uitbrachten.

 

Veel succes verder,

 

Micha

 

ps @xiaodi

Volgens mij sta jij lekker positief in het leven. Maar jij vind mij dus een rare jongen van 17? Maar het is leuk om te zien dat jij de moeite hebt genomen om een website te bekijken waarvan jij dus blijkbaar de doelgroep niet bent. Is ook leerzaam. Ik geloof alleen niet dat wij ooit een uitwisseling zullen hebben over muzieksmaak ;)

 

 

 

 

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

Vind het een mooie webshop, met lekkere navigatie en een goed en duidelijk systeem. Maar, wat ik niet goed snap is waarom er van de gehele webshop goed werk gemaakt is wat betreft design, maar de bovenste header een simpele zwart/wit gradient is met de naam van de huidige pagina in een vrij basic lettertype. Laat dit eens wat meer spreken zoals je rest van

je website! De gradient is makkelijk te vervangen, en de tekst bovenin die verschijnt, is ook te vervangen door plaatjes waarop

je elk gewenst lettertype kunt gebruiken!

 

Succes!! ;)

 

EDIT: Ik lees nu net hierboven mij dat Micha dit gedeeltelijk ook al gezegd had, excuses.

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

T is geen antwoord op je vraag, maar ik zat je website te bekijken (leuke shirts! jammer dat je geen kindermaten hebt) en toen bedacht ik me dat je eigenlijk die Ben Saunders (van the voice of holland) zou moeten kunnen strikken om je shirts te dragen. Zou leuke reclame zijn.

www.pulskens.nl overheerlijk vers ambachtelijk Brabants worstenbrood voor ondernemers en particulieren!

Link naar reactie
  • 0

Nette site, als ik hem open heb ik gelijk het gevoel dat er goed aandacht aan besteed is.

Wanneer ik je code bekijk is deze niet zo netjes, ik zie dat deze niet helemaal SEO is. Er staat o.a. veel javascriptcode in de bron en dat kan je beter in externe bestanden plaatsen. Zoekmachines hebben niet veel aan deze code.

 

Ook is de website niet volgens de W3C richtlijnen ontwikkeld. Bekijk bijvoorbeeld is de volgende URL: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.deathfreshclothing.nl%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.