Ik heb een samenwerkingsovereenkomst getekend als onderaannemer ( dus niet als werknemer ) in de bouw. In hoofdlijnen 2 jaar geen enkele activiteit in deze branche gedurende 2 jaar na beeindigen samenwerking ( gestopt nov. 2009 oorzaak: opdrachtgever calculeerd structureel te laag en houdt zich niet aan betalingstermijnen ) met boete clasule van 50.000 euri. Ik wil verder als hoofdaannemer in de gelijke branche, wordt dit nu belet door dit contract? 2 jaar thuis zitten is toch ook geen optie?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bikkeltje
Bikkeltje
Goedemiddag,
Ik heb een samenwerkingsovereenkomst getekend als onderaannemer ( dus niet als werknemer ) in de bouw. In hoofdlijnen 2 jaar geen enkele activiteit in deze branche gedurende 2 jaar na beeindigen samenwerking ( gestopt nov. 2009 oorzaak: opdrachtgever calculeerd structureel te laag en houdt zich niet aan betalingstermijnen ) met boete clasule van 50.000 euri. Ik wil verder als hoofdaannemer in de gelijke branche, wordt dit nu belet door dit contract? 2 jaar thuis zitten is toch ook geen optie?
Mvg,
Elbert
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29482-samenwerkingsovereenkomst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag