• 0

keuze arbeidsovereenkomst

Ik ben net gestart met een onderneming. Naast onze hoofdactiviteit (web control systems) bieden we ook webdesign aan. Een bekende van mij kan professioneel webdesign verrichten. Ik wil graag een overeenkomst met haar aangaan omtrent de betaling van de diensten en haar beschikbaarheid voor mijn opdrachten. Welke vorm adviseren jullie hier te gebruiken? (overeenkomst oproepkracht, freelance, anders). Weten jullie wellicht waar ik misschien een voorbeeldovereenkomst kan vinden.

Your browser is not able to show this digital signature.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Vooral als startende ondernemer is het zaak de vaste kosten zo laag mogelijk te houden...

Daarbij doel ik ook op evt administratiekosten die een werknemer met zich meebrengt.

Met een simpel contract/overeenkomst ben je er nog niet, want dan komen de bedrijfsvereniging, belastingdienst en evt. pensioenfondsen en zo nog om de hoek kijken....

 

Mijn tip is haar diensten gewoon in te huren als free-lancer en een vast bedrag per opdracht af te spreken. Ook hierbij opletten dat zij wel als freelancer kan werken (meer dan 3 opdrachtgevers) of een VAR anders mag je nog de sociale lasten achteraf afdragen...

Egbert Punter

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.