• 0

Wat (pre) klanten te sturen met Sinterklaas/Kerst

Ik wil onze klanten en prospects iets origineels sturen ipv een gebruikelijk kaartje.

Nu zijn we een klein bedrijf (met dito budget) welke 300 klanten wat wil sturen, hebben jullie een goed idee?

 

EN wat sturen jullie zelf dit jaar?

www.ebike-kit.nl

"Maak uw eigen fiets elektrisch!"

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 2

ik vermoed dat je iets met schoen doet (aan je signature te zien)

 

dus waarom niet een iets met zijn uw schoenen winterklaar.. klein monstertje van een onderhoudsmiddel voor schoenen.

of een paar veters met een kaartje met een tekstje als "kunnen wij u strikken ook komend jaar klant te blijven" o.i.d.

of een kortingsbon "we willen graag uw hak zetten" maar ja dat is dan meer voor een schoenmaker.

of een kaartje "schaamt u zich ook zo als u uw schoen zet voor Sinterklaas" tijd voor nieuwe schoenen..

of High fashion van shoeshop.. pumps met extra hoge hak, ideaal voor als u de hele avond moet zitten tijdens het kerstdiner..

 

of een ecologische. hoe is het met uw "footprint" met plaatje van een afgesleten hak, tijd voor nieuwe schoenen voor de kerst..

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dank voor de snelle tips.

 

In tegenstelling tot mijn email handtekening doet vermoeden -ik ga hem aanpassen!- hebben we een bedrijf dat een systeem op de markt brengt waarmee een gewone fiets omgebouwd kan worden naar elektrisch.

 

Had het er even bij moeten vermelden, maar kijk uit naar jullie nieuwe tips ;-)

 

 

www.ebike-kit.nl

"Maak uw eigen fiets elektrisch!"

Link naar reactie
  • 0

ik zag pas bij een relatiegeschenkenbedrijf iets wat misschien wel bij jouw bedrijf past (als je het wat vindt, zoek ik even of ik de link kan vinden voor je).

 

Het was snoepgoed. Verschillende figuren (sint, piets, kerstman) op een fietsje. Dat zal vast niet erg duur zijn.

 

Dan een kaartje met een leuke tekst et voila. ;)

Link naar reactie
  • 0

ok nou voor electrische fietsen heb ik er ook wel een paar.

 

Beetje varianten op basis van de muziekkaarten die in de handel zijn.

Kaart met electrisiteitsdraadjes en de tekst ook in 2011 houden we graag contact..

Het woord contact kun je laten branden door de electrisiteitsdraadjes op contactpuntjes te houden (zoals vroeger electro)

 

of een kaart met een fiets met contactpuntjes op de trappers en als je de draadjes op de contactpuntjes houd gaan de wielen (met lichtjes ofzo simuleren) draaien

 

- Een kaart met op de voorkant iemand die duidelijk tegen de wind in zwoegt. "Hoor de wind waait door de bomen achter tafereeltje"

en als je de kaart opent zelfde tafereel.. maar met een fietser die fluitend rechtop zit met een lichtzoemend geluid van de electrische fiets op de achtergrond..

 

.

 

 

Link naar reactie
  • 1

Hi

 

Geen antwoord op je vraag maar een alternatief: halverwege het jaar ga ik, zonder enige aanleiding, mijn klanten langs met een goede fles wijn oid. Dat is dus verrassend en valt veel meer op dan een cadeau in deze tijd van het jaar waardoor de impact (imho) groter is.

In jouw geval zou je bv in het voorjaar, als mensen weer meer gaan fietsen, iets leuks kunnen aanbieden.

 

GJ

Link naar reactie
  • 0

In deze periode zou ik gaan voor een set zijwieltjes.

Ook al staat het niet zo hip, met ons heeft u meer grip.

 

Leuk lampje welke als een antenne op de bagagedrager te bevestigen is.

E-BIKE light, ziet iedereen dat u daar rijd. of E-BIKE licht, bent u voor iedereen in het zicht.

 

Kerstverlichtingpakketje welke gemakkelijk op een dynamo te bevestigen is.

Oh the weather outside is frightful, but the e-bike is so delightful

 

Een kerstmuts en rendiertjes op ijzerdraad welke aan het stuur te hangen is. Doe het zelf kit op van de fiets een kerstmobiel te maken. E-Bike, ride like santa claus.

 

Kortom the sky is the limit. Maar als je het doet, doe het zo creatief en opvallend mogelijk. Want anders val je niet op tussen alle andere acties, kaarten en premiums. Mocht dit niet haalbaar zijn, doe dan een persoonlijk bezoek (zoals eerder aangegeven). Ik ben vorig jaar bezocht door 2 leveranciers. En dat vond ik prachtig, vooral ook omdat ze geen factuur bij zich hadden... Die kwamen in januari ;)

 

Micha

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

Vind je het uberhaupt origineel om iets te sturen met Sinterklaas/ Kerst? Ik kan me voorstellen dat jij er gezien jouw product niet helemaal onderuit kan, maar wij zoeken altijd naar momenten dat niemand iets doet zoals rond Pasen/ 1e dag van de lente/ begin van de zomervakantie etc. Dan onderscheid je je alleen al door het feit dat je uberhaupt iets doet. Maar nogmaals, wij zijn voor onze omzet niet afhankelijk van dagen zoals Sinterklaas en Kerst.

 

Groet

 

 

Doldersum Vastgoed Bemiddeling & Advies - http://www.doldersum.nl

Link naar reactie
  • 0

De leukste verrassingen komen op de onverwachtste momenten.

Idd, met pasen, het begin van een nieuw seizoen, de zomer etc.

 

De vraag die je jezelf zou kunnen stellen is:

Is het kado nuttig? Een stukje verantwoord ondernemen komt hier ook bij om de hoek kijken.

 

Laat het eens maken door een sociale werkplaats, of een neem contact op met dagcentrum voor verstandelijk gehandicapten.

 

Je bent vast creatief genoeg om iets te bedenken ;-)

 

Vriendelijke groet,

Ekkie

Link naar reactie
  • 0

Met mijn reclamebureau hebben we destijds hele goede resultaten gehaald door onze klanten op hun verjaardag iets persoonlijks te geven. Veel opdrachtgevers gooien alle kerstgeschenken op een grote hoop en laten het personeel dan lootjes trekken. Daar ligt dan die wijn van een geeltje...

 

We hebben secretaresses ingeschakeld om de geboortedata te achterhalen, en fake-marktonderzoek uitgevoerd om persoonlijke voorkeuren los te peuteren. Maar het was de moeite meer dan waard. Een pen met inscriptie, een kistje hele goeie sigaren, kaartjes voor de opera... het was iedere keer raak.

 

Liever 100,- uitgeven om de klant te laten blijken hoe waardevol je de relatie vind, dan een geeltje voor een fles wijn die op de tafel van de magazijnmedewerker belandt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.