• 0

Waar laat ik de "Kattenbakzeeftas" produceren

Beste leden van Higherlevel,

Voor een onderdeel van mijn studie ben ik op dit moment bezig met het (verder) ontwikkelen van een product, namelijk de Kattenbakzeeftas. Het idee is als volgt: De kattenbak schoonmaken is meestal een vies en langdurig werkje waar niemand graag zijn tijd aan verdoet. De kattenbakzeeftas biedt hier de oplossing; een plastic zeefvel met daarin gaten onderin de kattenbak kan aan 4 teugels worden vastgepakt en naar boven worden gehaald waardoor alle klonten (lees: uitwerpselen en geklonterd grit) gefiltert worden en er schoon grit overblijft, een hygiënische en duurzame oplossing.

De afmetingen van het plastic zijn tussen de 40cm en 60cm in de breedte en tussen de 50cm en 70cm in de lengte, tevens ben ik op zoek naar een biologisch afbreekbaar plastic maar dit is geen vereiste.

Wie weet een partij die deze plastic gestanste vellen zou kunnen produceren? Ik heb reeds op Alibaba gekeken maar hier kwam ik niet veel verder. Bij voorbaat dank!

- Alexander Jansma

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Nee nog niet. Na zoeken op google vonden we 1 bedrijf "Injextru" die het product wellicht zou kunnen produceren. De rest van de resultaten zijn bedrijven die slechts tassen of tabbladen produceren. Maar bedankt voor uw hulp!

• 0

Hoi Alexander

Je geeft aan dat het een onderdeel voor je studie is.

Higherlevel is niet de juiste plek voor studievragen, dus gaat dit topic op slot (zie gebruiksregels)

Succes met zoeken naar oplossingen

Frans Sijtsma

HL-Admin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar