Ik ben sinds kort een VOF begonnen en wil (nog) niet met personeel werken. Wel heb ik met mijn bedrijf mensen nodig die dingen kunnen doen of maken zoals bijvoorbeeld filmpjes,foto's of interviews/ teksten schrijvers. Veel mensen die ik ken en mij deze diensten kunnen aanbieden zijn scholieren die niet zijn ingeschreven bij de KvK.
Hoe kan ik hun toch betalen (onkosten vergoeding bieden) en hoe moet ik dit dan binnen mijn administratie regelen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
innovalutions
innovalutions
Ik ben sinds kort een VOF begonnen en wil (nog) niet met personeel werken. Wel heb ik met mijn bedrijf mensen nodig die dingen kunnen doen of maken zoals bijvoorbeeld filmpjes,foto's of interviews/ teksten schrijvers. Veel mensen die ik ken en mij deze diensten kunnen aanbieden zijn scholieren die niet zijn ingeschreven bij de KvK.
Hoe kan ik hun toch betalen (onkosten vergoeding bieden) en hoe moet ik dit dan binnen mijn administratie regelen?
Alvast bedankt,
Vrg
Marijn
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29538-onkosten-vergoeding-betalen-aan-personen-zonder-kvk-inschrijving/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag