• 0

Telefoon doorschakelen

Vanaf vandaag werk ik met een persoonlijke assistente die drie dagen per week bereikbaar zal zijn om klanten te beantwoorden.

Nu ben ik erover na aan het denken om voor haar een mobiele telefoon aan te schaffen zodat ik de telefoon drie dagen per week naar haar kan doorschakelen en twee dagen per week naar mezelf. Mijn vaste lijn kan ik dan dus opzeggen. Weet iemand of het mogelijk is om een vast nummer te nemen en deze 2 dagen per week naar mezelf en 3 dagen per week naar mijn p.a. door te schakelen?

 

 

"Een lachend gezicht verblijdt het hart, een goed bericht verkwikt het lichaam" Spreuken 15:30

"Accepteer wat je niet kunt veranderen, verander wat je niet kunt accepteren"

 

Zakelijk of informeel entertainer nodig?

http://www.bartvandenbelt.nl

http://www.artiestboeken.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet dat het mogelijk is, maar ik zou je 123 niet een referentie kunnen geven. Je hebt een VOIP boer nodig met wat service, dan kun je dat automatisch op gewenste tijden voor-programmeren.

 

als ik het goed begrijp:

 

centraal netnummer (geen 06) -----> ma di wo naar mevrouw tussen 900 en 1700, en op do vrij naar jou tssen 900 en 1700 ?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik 1 voip nummer en een eigen softwarematige (Asterisk) telefooncentrale.

 

Na een welkomstboodschap gaat intern de telefoon over en tegelijkertijd wordt mijn gsm gebeld. Die het eerste opneemt heeft de call.

 

Gesprekken intern kan ik ook doorschakelen naar mijn gsm.

Link naar reactie
  • 0

PBX hosting ("belcentrale hosting") is niet zo duur. Ik weet niet hoeveel het vastrecht tegenwoordig is, maar met 50 euro per maand kun je al heel veel meer als een standaard kpn lijn (doorschakelen in voorgeprogrammerde tijden, antwoordapparaat, keuze menu, je kunt het zo gek niet verzinnen of het kan.)

 

google op hosted PBX of asterix hosted of asterix VOIP

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Weet niet of het mag : Wij gebruiken www.callvoip.nl . Kost 5 euro per nummer per maand. Dat is inclusief een internet belcentrale met deze functies zonder extra kosten.

 

 

externe telefooncentrale

· voicemail

 

· fax-to-email

· wachtmuziek

· verkorte kiesnummers

· follow-me / gespreksroutering

· belgroep (gelijktijdig rinkelen)

· belroute (achtereenvolgens rinkelen)

· Auto Attendant of 'slimme' voicemail

· wachtrijsysteem

· telefonsiche slagboom

· keuze mee te zenden nummer bij doorgeschakelde gesprekken

 

 

 

Zijn super tevreden en nee, heb geen aandelen...:)

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

@Jasper Coolen

 

Ik heb een vast nummer (voip) bij budgetphone.nl, kost 10 euro per jaar

 

Uitgaand bellen via justvoip.com. 120 dagen flatfree naar vaste nummers in europa voor 10 euro, mobiel kost 9 ct.

 

PBX Software heb ik draaien op een virtuele server, kost geen extra stroom.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.