Anoniem kneuzen verbieden

Aanbevolen berichten

Ik stel voor dat de mods hier het anonieme kneuzen onmogelijk maken. Op een forum met (bijna) allemaal volwassen mensen vind ik dat persoonlijk niet passen, bovendien moet je mensen ook kunnen beoordelen op de door hen uitgereikte reuzen en kneuzen om de kwaliteit van de reuzen en kneuzen te behouden.

 

Wil een mod overigens mijn profiel z.s.m. verwijderen? Ik ben enkele kneuzen op dit forum meer dan beu. Merci.

Doldersum Vastgoed Bemiddeling & Advies - http://www.doldersum.nl

Link naar reactie

...als het technisch mogelijk is?

 

Maar ik kan me hier wel in vinden. Vanmiddag dacht ik precies hetzelfde toen ik weer ergens een anonieme (onterechte?) kneus zag staan.

Ik vind eerlijk gezegd wel dat wanneer iemand zo stoer is om een kneus uit te delen, ook wel de verantwoordelijkheid moet nemen om (meestal "zijn", soms "haar" misschien?) naam erbij te zetten, zodat er ruimte is voor discussie ipv enkel frustratie.

 

Sowieso ben ik zelf geen voorstander van kneuzen alleen maar van 'reuzen' ;)

Link naar reactie

Kan me goed indenken dat je schrikt en baalt van een kneus naar aanleiding van een grappig bedoelde post. Maar als je verplicht een naam bij een kneus zet worden ze minder gegeven en kan de kneuzer een wraakkneus tegemoed zien.

 

Je hebt nu geleerd dat een grapje niet altijd begrepen wordt. Zie het als een les. Van mij krijg je vast een annonieme reus ter compensatie.

Link naar reactie

Op een forum met (bijna) allemaal volwassen mensen vind ik dat persoonlijk niet passen,

 

Op een forum met bijna allemaal volwassenen kun je ook stellen dat kneuzen over het algemeen niet lichtvaardig gegeven worden en de boodschap ervan relevanter is dan de afzender.

 

Er is al veel over gesproken en gepost en er zijn voor- en tegenstanders

Ik denk niet dat eea voorlopig gaat veranderen. Neem het niet te zwaar op.

 

Wil een mod overigens mijn profiel z.s.m. verwijderen? Ik ben enkele kneuzen op dit forum meer dan beu. Merci.

 

Profielen worden niet verwijderd, aangezien de berichten blijven staan. Wat wel kan is anonimiseren

Als dat je wens is kun je dat zelf doen of anders mij even een pm sturen.

 

Dit topic gaat op slot. Niet omdat er niet over gesproken mag worden, geen probleem zelfs, maar als we er weer over willen spreken dan graag in reeds lopende topics daarover en nadat die topics zijn doorgelezen.

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.