In het blad "Eigen Bedrijf" dat volgens mij wordt uitgegeven door de KvK, staat op pagina 19 (nr.6 20210) dat je i.p.v. 5 jaar de zakelijke auto in 2 jaar kan afschrijven?
Volgens mij klopt dit niet!?
Wie kan mij meer vertellen en indien dit inderdaad niet zo is waarom blijft de KvK deze onzin verkopen en waarom betaal ik nog mijn jaarlijkse bijdrage (ja dat is een andere discussie ;-) ).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RPA Solutions
RPA Solutions
In het blad "Eigen Bedrijf" dat volgens mij wordt uitgegeven door de KvK, staat op pagina 19 (nr.6 20210) dat je i.p.v. 5 jaar de zakelijke auto in 2 jaar kan afschrijven?
Volgens mij klopt dit niet!?
Wie kan mij meer vertellen en indien dit inderdaad niet zo is waarom blijft de KvK deze onzin verkopen en waarom betaal ik nog mijn jaarlijkse bijdrage (ja dat is een andere discussie ;-) ).
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29575-is-kvk-weer-onrust-aan-het-maken-betreffende-afschrijving-auto-vd-zaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag