• 0

Heb een webshop van mobiele telefoons maar toch een aantal vragen.

;)

 

Ik heb een webshop van elektronica, /Gsm's.

 

De toestellen waar het over gaat betreft de Dual sim toestellen/Sciphones/Smartphone's.

Zonder merk logo natuurlijk wat dat is verboden,.

 

Nu zit ik toch met een aantal vragen

 

-Mag ik zomaar flyeren, heb ik daar geen vergunning voor nodig omdat het over dual sim toestellen gaat ?

-Hoe ben ik goedkoper uit met kleine bestellingen vanuit China?

-Ik betaal per toestel dat ik importeer 10,- inklaring kosten :-\ dat is wel erg veel kan ik dat verminderen?

 

Graag antwoord hier op :)

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Door je zendingen te bundelen betaal je die inklaringskosten maar één keer.

Verder kun je overwegen om zelf in te klaren. Dat kan ook als je de goederen vie DHL/UPS o.i.d. laat komen.

Zeker als het steeds hetzelfde soort product betreft is dit niet al te moeilijk.

www.dagevosimport.eu Voor alle hulp bij Import

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Over het algemeen valt 10 euro aan import kosten nog wel mee. Wanneer je een Chinees hebt die hier licenties voor heeft, is dit acceptabel. Vaak hoor je dat een Chinees geen licenties heeft om dit soort producten te leveren en dan kan het zo voorkomen dat je pakketten ingenomen worden door de douane.

 

 

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

;)

-Mag ik zomaar flyeren, heb ik daar geen vergunning voor nodig omdat het over dual sim toestellen gaat ?

-Hoe ben ik goedkoper uit met kleine bestellingen vanuit China?

 

-Je mag niet zomaar overal flyeren, het beste kun je hiervoor contact opnemen met de gemeente waarin je dit van plan bent te gaan doen (of kijk in de plaatselijke verordening).

-Hoe je goedkoper uit kunt zijn met kleine bestellingen... uhmm... vraag eens een aantal offertes voor verschillende verzenders op zou ik zeggen.

 

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.