Aanbevolen berichten

Hallo Allen,

Dit is mijn eerste bericht hier op het forum, hopelijk kunnen jullie mij helpen met deze zaak.

Ik ben een zelfstandig ondernemer en heb het afgelopen jaar een verlies gedraaid van -893 euro.

Ik moet nu bij mijn inschrijving als woningzoekende een jaarinkomen opgeven en -893 wordt als foutmelding gezien.Ik heb verzocht om een IB60 formulier bij de belastingdienst die ik binnen nu en 10 dagen binnenkrijg. Op deze formulier staat toch precies wat ik ook aangeef dus een verlies van 893 euro of ligt dat anders? Of moet ik het bedrag aangeven exclusief de aftrekposten?

Woningcorporatie kan me niet verder helpen, en inmiddels 3 medewerkers aan de lijn gehad.

Kunnen jullie mij helpen?

Hartelijk dank,

Appie

Een woning huren met 893 verlies?

Op zich kan dat nog steeds een prima verhaal zijn. (Een fiscaal verlies door willekeurige afschrijvingen bijvoorbeeld)

Maar om het even simpel te houden: waar komt het geld vandaan om te voorzien in je levensonderhoud?

(het heeft weinig met ondernemen te maken dus het is idd nogal off-topic)

Moraal van dit verhaal: doe waar je goed in bent ;)

Wel fijn dat je in de + staat.

En mijn tip: leer zelf je boekhouding in te voeren in bijvoorbeeld een excelbestand. Dan kun je in de gaten houden, wat je inkomsten en uitgaven zijn. Laat het wel checken door een boekhouder en laat die ook de aangifte verzorgen.

Fijne zondag.

Groeten van Hetty

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar