Na veel op deze site gekeken te hebben nu maar eens een eigen account geopend.
Ik ben sinds een tijd bezig met een overname van een zaak, maar de mensen willen nu dat ik eerst het koopcontract teken voordat ik in gesprek kan gaan met de huurbaas is dit verstandig?
persoonlijk vind ik het een beetje eng want andere vergunningen die ik nodig heb, heb ik ook nog niet en ik kan geen voorbereidende handelingen doen voor de vergunningen volgens de kvk.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
stevenn
stevenn
Hallo forumleden,
Na veel op deze site gekeken te hebben nu maar eens een eigen account geopend.
Ik ben sinds een tijd bezig met een overname van een zaak, maar de mensen willen nu dat ik eerst het koopcontract teken voordat ik in gesprek kan gaan met de huurbaas is dit verstandig?
persoonlijk vind ik het een beetje eng want andere vergunningen die ik nodig heb, heb ik ook nog niet en ik kan geen voorbereidende handelingen doen voor de vergunningen volgens de kvk.
Wat kan ik het beste doen op dit moment?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29590-overname-cafetaria/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag