• 0

Opzoek naar leverancier game artikelen

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Ik zou zulke partijen altijd bellen en een afspraak maken. Deze partijen krijgen elke dag veel mailtjes van startende webshops en het lijkt me dat je eerdere binnen komt door in de telefoon te klimmen en een afspraak maakt.

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Dat is ook wel zo. Ik ben momenteel aan het overwegen om het te gaan doen hoor. Loop met het idee rond zeg maar. Ik heb namelijk de domeinen ps3-, xbox- en wii-controller.nl tot mijn beschikking. Ik denk dat deze domeinen het goed kunnen doen in google. Vandaar dat ik het idee heb op een klein lekker simpel webwinkeltje te gaan maken om vevolgens controllers te verkopen.

 

Ik sta altijd open voor andere ideeën, dus als je een andere idee hebt hoor ik het graag.

 

Link naar reactie
  • 0

Toch zou ik me nog is wat in gaan leven in het product dat je wilt gaan verkopen. SanderVH geeft je het advies dat als je games gaat verkopen dat je op moet letten met het PAL/NTCS probleem. Vervolgens weet jij niet waar hij het over heb. Zorg ervoor dat als je iets gaat verkopen dat je er ook iets mee heb en dat je er veel van af weet.

 

Maar het PAL/NTCS probleem houd volgens mij in dat je spellen uit amerika niet hier kan spelen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.