• 0

MeerPagerank optimalisatie analyse service

Omschrijving van je concept:

Deze website biedt de mogelijkheid om een optimalisatie analyse + rapport op maat te bestellen.

 

Je kunt zelf lezen & leren hoe jouw website te optimaliseren is, maar het dus ook voordelig aan MeerPagerank uitbesteden.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb een unieke layout geprogrammeerd, iDeal genomen zodat gemakkelijk betaald kan worden, een formulier gemaakt en artikelen geschreven.

 

Ik heb de website ook op vele andere laten linken zodat deze de volgende PR update ook net als al mijn andere websites Meer Pagerank heeft.

 

Overige websites van mij die linken hebben PR2-PR4

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het gemakkelijk maken van een analyse zonder veel kosten te vragen voor de klant en zonder veel oriëntatie tijd kwijt te zijn zodat het voor Meer Pagerank niet meer rendabel is.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Je kunt zelf kiezen welke vragen je hebt betreffende optimalisatie i.p.v. dat de optimalisator een flinke prijs rekent om met een antwoord te komen waar je misschien niet op wacht.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe ik de website helder kan krijgen, ik wil het gemakkelijk maken voor de bezoeker om een analyse te laten doen.

 

Het is een technisch van en ik ben eigenlijk meer programmeur / optimalisator. Ik ben niet zo goed in het uitleggen hoe en wat aangezien ik veel te veel in termen denkt die vaak niet begrepen worden.

 

 

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is niet mijn bedrijfs naam maar de naam van de website. :D

 

Pagerank is een goede meter voor de kwaliteit van een website, voor de leesvriendelijkheid naar de bezoeker toe maar ook voor de leesbaarheid van zoekmachines.

 

Meer Pagerank is een zoekmachinetechnishe keuze.

 

Ik probeer je vraag overigens te begrijpen maar heb vast al teveel gewerkt ;)

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0
Pagerank is een goede meter voor de kwaliteit van een website, voor de leesvriendelijkheid naar de bezoeker toe maar ook voor de leesbaarheid van zoekmachines.

 

Is dat jouw concept 'pagerank' of bedoel je de 'pagerank' van Google die te zien is in de Google toolbar of de feitelijke ranking van pagina's? Bedoel je de tweede: ik sluit me aan bij Frans. De toolbar pagerank zegt feitelijk niets. Is hier en elders op het web al heel veel over geschreven. Dat ga ik niet herhalen.

 

De term 'pagerank' is overigens een beschermd merk. Zoek even op BOIP naar 'pagerank'. Vraag me af of 'meer ' niet automatisch inbreuk is.

 

Inhoudelijk; tip nummer twee 'Voorzie de pagina’s van Keyword MetaTags' is echt niet meer van deze tijd. En als je een beetje hip wilt zijn noem je de laadsnelheid van sites als optimalisatie.

Link naar reactie
  • 0

ik denk eigenlijk dat op een paar onwetende mensen na..

dit concept nu al achterhaald is door zich te richten op pagerank.

 

je kunt hierover geen beloftes doen, en daarnaast zegt pagerank

geen ruk idd. er zijn andere metrics die veel meer bepalen of een

website succesvol is of niet.

ik vind het een hele aparte insteek, die niet lang stand zal houden

gezien de huidige info die overal online te vinden is, jouw concept

voorbij gaat.

Link naar reactie
  • 0

Ziet er allemaal goed uit, en ondanks wat hierboven wordt gezegd vind ik pagerank wel enige waarde hebben.

Het verteld mij hoe een website in relatie staat met Google zelf en of informatie betrouwbaar kan worden gevonden

etc. Natuurlijk beïnvloed een hogere pagerank ook je plaats in de zoekresultaten. Wat mij echter als eerste opvalt

(tja, het is nu eenmaal mijn terrein), waar staat de naam van de website?? Logo kan ik nergens terugvinden??

Een bezoeker wil graag weten waar die terecht gekomen is als deze niet via een directe link gekomen is ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Ik lees veel typefouten, slordige spatiëring en foutieve meervouden.

 

En waarom gebruik je niet als domeinnaam of handelsnaam 'Hogere Pagerank'? Of algemener 'Hogere positie of score' i.v.m. mogelijke, juridische bezwaren? Rankingexpert? Om een site als deze aantrekkelijk te maken, ontbreekt een rank checker.

 

Betaalt jouw doelgroep met iDeal?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

spelfoutje op je homepage: Discription moet zijn Description.

 

Waarom geen free trial?

Voorbeeld rapportage?

Klantreferenties?

 

zo bouw je geen vertrouwen op. Ik moet eerst betalen en dan maar hopen dat ik er wat aan heb ;D

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

"Meer pagerank" is fout taalgebruik, het moet zijn "hogere pagerank". In je site zitten nog veel meer taalfouten, te veel om hier te noemen.

 

Ondanks dat velen zich er druk mee bezig houden zijn de meeste SEO pogingen nogal onzinnig. Hou je aan de tips en richtlijnen die Google geeft en je komt ver genoeg. Maak de bezoeker dus duidelijk wat jij meer kan bieden. Mij is het nu niet duidelijk.

 

Als je met zo een site komt, zou ik er pas live mee gaan als de site zelf ook een goede PR heeft. Met de huidige 0/10 maak je niet de beste indruk.

 

Wat krijg je voor die 150 euro meer dan voor die 12,50? Aan de grootte van het iDeal logo te zien gaat het jou vooral om je inkomsten....

 

Succes verder!

 

Link naar reactie
  • 1

Wat was die spreuk ook alweer met zelfbenoemde experts/guru's?

 

Ik zou weer terug naar de tekentafel gaan met die naam van je. Mensen interesseert pagerank namelijk nul komma nul. Wat ze wel interesseert is gerichte bezoekers en omzet.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Kun je vertegenwoordiging in social media niet 'ranken'? Of productbeoordelingen of score op vergelijkingssites analyseren?

 

Weekendgroet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Voorpagina tekst: De volledige ontwikkeling, programmering en hosting van uw bedrijfswebsite

OntwerpExpert is een betrouwbaar webbureau sinds 2007, het visuele marketing aspect van uw bedrijf en dat van uw klanten wordt volledig door ons verzorgd.

 

Door onze ervaring met zowel particulieren als grote bedrijven kunnen wij veel werk en zorgen uit uw hand nemen en zorgen wij ervoor dat je veel tijd en kostbare energie bespaart.

 

Sinds 2009 is OntwerpExpert een actief vormgever van briefpapier, flyers, visitekaartjes en overige objecten die u naamsbekendheid geven.

 

Dit leest een beetje moeilijk weg. De meeste zinnen moest ik twee keer lezen, terwijl dit het meest pakkende verhaal moet zijn.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 305 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.