Jump to content
fruren
Verberg

goedkope Jaarrekening

vraag

Ik ben op zoek naar een accountantskantoor of iemand die een jaarrekening voor mij kan opstellen voor een stamrecht BV.

Ik woon in de buurt van groningen en zou daar graag een kantoor vinden ,voor een redelijke prijs er zit zoveel verschil in de prijs de een vraagt 800euro en ik zie ze ook voor 425 euro maar niet in de buurt van groningen,wie kan mij hier mee helpen,

voor een betaalbare aangifte.

R.Fruitema

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Oproepen tot dienstverlening e.d. kan je doen in vraag & aanbod. Lees even de regels daarover wat precies wel en niet kan. V&A kan je op de homepage vinden.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

• 0
  • Rate this answer

op zich is voor een stamrecht BV administratie en jaarwerk de vestigingsplaats toch niet zo relevant. Dat kan makkelijk per mail/post.

meld je even bij mede-HL-er Marnix https://www.higherlevel.nl/profiel/u/marnixw

En een slotje, omdat dit eigenlijk in V&A thuishoort zoals Luc al aangaf.

groet Joost

HL admin

Denariusadvies.nl : Fiscaal-juridisch adviseur: rechtsvormkeuze/-wijziging, samenwerkingsverbanden, bedrijfsoverdracht en exit-strategie: legal and tax

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 16 leden online en 146 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept