Mijn site Ikkrijg draait nu al weer twee maanden en wordt goed bezocht. Op de site kunnen webshops gratis producten weggeven, wat veel reclame voor webshops oplevert.
Nu is Ikkrijg nog volkomen gratis. (op de paar banners na, waar ik gelukkig niet van hoef te leven ;-)
Ik wil webshops gaan laten betalen voor een positie op de site. Eventueel kan ik dit ook koppelen aan het aantal inschrijvingen op een product.
Hebben jullie ervaringen met bureau's die acquisitie zouden kunnen doen op basis van 'no cure no pay'? Zelf heb ik het zo druk met mijn andere bedrijf, dat ik dit gedeelte graag wil uitbesteden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ikkrijg
ikkrijg
Mijn site Ikkrijg draait nu al weer twee maanden en wordt goed bezocht. Op de site kunnen webshops gratis producten weggeven, wat veel reclame voor webshops oplevert.
Nu is Ikkrijg nog volkomen gratis. (op de paar banners na, waar ik gelukkig niet van hoef te leven ;-)
Ik wil webshops gaan laten betalen voor een positie op de site. Eventueel kan ik dit ook koppelen aan het aantal inschrijvingen op een product.
Hebben jullie ervaringen met bureau's die acquisitie zouden kunnen doen op basis van 'no cure no pay'? Zelf heb ik het zo druk met mijn andere bedrijf, dat ik dit gedeelte graag wil uitbesteden.
Edit: titel verduidelijkt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29657-zijn-er-no-cure-no-pay-acquisitiebureaus-voor-een-webshoppromotiesite/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag