• 0

Waarom vignetten alleen via ANWB te koop?

Beste higherlevelers,

 

Aangezien ik binnenkort weer naar Oostenrijk afreis voor de wintersport kwam het halen van het verplichte vignet weer aan bod.

Mijn vraag aan jullie is dan ook waarom deze vignetten enkel verkrijgbaar zijn via de anwb en gwk. Waarom kan je dit niet op meerdere adressen krijgen. Hierbij denk ik aan tankstations, autodealers, supermarkten enz.

 

Wellicht dat een onder ons hier meer in thuis is en het antwoord kan geven.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

tsja, ik vrees dat het simpel zo is omdat benzinestations, autodealers en supermarkten er geen handel in zien.. Die vignetten leveren nauwelijks marge op en je verkoopt er gewoon te weinig van per jaar om ze het hele jaar op voorraad te moeten houden. Voor ANWB is het als "logische handel" en voor GWK ook. Ik kan me voorstellen dat sommige reisburo's die autovakanties verkopen ze ook kunnen leveren. Dus ja vraag je een van de bedrijven waar jij ze zou willen kopen eens waarom ze ze niet hebben..

Link naar reactie
  • 0
waarom deze vignetten enkel verkrijgbaar zijn via de anwb en gwk

Zijn ze niet. Je kunt ze ook on-line kopen, o.a. via kentekenwebshop.nl

Zijn ze gelijk wel een tientje duurder dan bij de ANWB, benzinepompen in Duitsland of aan de Duits-Oostenrijkse grens.

 

Wil je ze toevalig zelf gaan verkopen? Anders is dit een niet erg ondernemersgerichte vraag ::)

 

Edit : grrr. altijd weer die JR en FS :P

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.