Na veel Google zoeken en overleg met bekenden, kom ik tot de conclusie dat ik A. de informatie simpelweg niet kan vinden of B. de informatie ook echt niet vindbaar is. Vandaar mijn vraag.
Ik ben voornemens zakelijk een auto te leasen, zonder bijtelling af te dragen. Privegebruik zal daadwerkelijk minimaal zijn. Maar wat nou als ik:
1. Kantoor naar huis = 6km
2. Kantoor naar huis VIA sportschool = 8.9km
Is de volledige route optie 2 nog steeds woon-werk verkeer? Of volledig niet meer, vanwege de tussenstop? Hoe werkt dat?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jacpinksteren
jacpinksteren
Beste lezer,
Na veel Google zoeken en overleg met bekenden, kom ik tot de conclusie dat ik A. de informatie simpelweg niet kan vinden of B. de informatie ook echt niet vindbaar is. Vandaar mijn vraag.
Ik ben voornemens zakelijk een auto te leasen, zonder bijtelling af te dragen. Privegebruik zal daadwerkelijk minimaal zijn. Maar wat nou als ik:
1. Kantoor naar huis = 6km
2. Kantoor naar huis VIA sportschool = 8.9km
Is de volledige route optie 2 nog steeds woon-werk verkeer? Of volledig niet meer, vanwege de tussenstop? Hoe werkt dat?
Dank en groet,
Jac Pinksteren
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29730-zakelijk-leasen-zonder-bijtelling-tussenstops/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag