De grote lijnen zijn mij duidelijk zichtbaar. Met de voorgeschreven route kom ik er ook niet ( blijkbaar ), want er is nog niks op de markt.
In mijn tweede jaars studie heb ik een onderzoek gedaan waarbij ik een prachtige kans op de markt heb ontdekt. Helaas ben ik een concept ontwikkelaar en ik bedenk dus alleen... Inderdaad mijn beperking!
Wat zijn concreet de stappen die ik zal moeten ondernemen om een product te ontwikkelen of om uberhaupt een tekening te maken? De stoffen die het bevat zijn kuntstof die vanuit plastic flessen kan worden ontwikkeld ( Bioplastic ) en silicoon.
Tot dusver ben ik bij stap 1: Het idee op papier zetten..
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Exception86
Exception86
De grote lijnen zijn mij duidelijk zichtbaar. Met de voorgeschreven route kom ik er ook niet ( blijkbaar ), want er is nog niks op de markt.
In mijn tweede jaars studie heb ik een onderzoek gedaan waarbij ik een prachtige kans op de markt heb ontdekt. Helaas ben ik een concept ontwikkelaar en ik bedenk dus alleen... Inderdaad mijn beperking!
Wat zijn concreet de stappen die ik zal moeten ondernemen om een product te ontwikkelen of om uberhaupt een tekening te maken? De stoffen die het bevat zijn kuntstof die vanuit plastic flessen kan worden ontwikkeld ( Bioplastic ) en silicoon.
Tot dusver ben ik bij stap 1: Het idee op papier zetten..
Wie heeft tips en kan mij verder helpen?
Bedankt!
Thijs Ploegmakers
Student Avans Hogeschool
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29748-product-ontwikkeling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag