Vorige week kreeg ik een handgeschreven brief binnen met daarin het verzoek om nogmaals product X op te sturen, omdat hierin afwijkende capsules waren gevonden.Deze heeft hij onmiddellijk weggegooid.
Deze persoon meldt dat hij erg tevreden was over product X en ons regelmatig aanbeveelt bij anderen en dat hij verwacht dat ik het product opnieuw op zal sturen.
In eerste instantie meende ik dat deze persoon te goeder trouw was, al vond ik het zeer vreemd geen email te hebben ontvangen.
Bij het nalopen van mijn administratie, waarin ik letterlijk iedere bestelling bewaard heb, ook op klantnaam, vind ik echter niemand die aan deze omschrijving voldoet , laat staan die product X gekocht heeft.
Sowieso was product X pas vanaf juni dit jaar in omloop.
Kortom, deze persoon (waarschijnlijk een man, afgaande op het handschrift) probeert me iets af te troggelen wat ik hem nooit verkocht heb.
Mocht het verhaal waar zijn, dan is het product vast elders ingekocht en meent deze persoon bij ons iets los te peuteren in de hoop dat we onze goede naam willen houden.
Iemand dit ooit eerder meegemaakt?
Het leek ons zinloos hier actie op te ondernemen, omdat die persoon dan weet dat we happen: maar wie weet denken jullie er anders over?
Sowieso waren we totaal niet van plan om te doen wat die persoon vraagt: een product terug sturen .
Maar eventueel een brief terugsturen valt wel in het kader van acties (er is geen email of telefoonnummer vermeld).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vdhork
vdhork
Is iemand van jullie dit wel eens overkomen?
Vorige week kreeg ik een handgeschreven brief binnen met daarin het verzoek om nogmaals product X op te sturen, omdat hierin afwijkende capsules waren gevonden.Deze heeft hij onmiddellijk weggegooid.
Deze persoon meldt dat hij erg tevreden was over product X en ons regelmatig aanbeveelt bij anderen en dat hij verwacht dat ik het product opnieuw op zal sturen.
In eerste instantie meende ik dat deze persoon te goeder trouw was, al vond ik het zeer vreemd geen email te hebben ontvangen.
Bij het nalopen van mijn administratie, waarin ik letterlijk iedere bestelling bewaard heb, ook op klantnaam, vind ik echter niemand die aan deze omschrijving voldoet , laat staan die product X gekocht heeft.
Sowieso was product X pas vanaf juni dit jaar in omloop.
Kortom, deze persoon (waarschijnlijk een man, afgaande op het handschrift) probeert me iets af te troggelen wat ik hem nooit verkocht heb.
Mocht het verhaal waar zijn, dan is het product vast elders ingekocht en meent deze persoon bij ons iets los te peuteren in de hoop dat we onze goede naam willen houden.
Iemand dit ooit eerder meegemaakt?
Het leek ons zinloos hier actie op te ondernemen, omdat die persoon dan weet dat we happen: maar wie weet denken jullie er anders over?
Sowieso waren we totaal niet van plan om te doen wat die persoon vraagt: een product terug sturen .
Maar eventueel een brief terugsturen valt wel in het kader van acties (er is geen email of telefoonnummer vermeld).
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29752-klachten-van-fictieve-klanten-hoe-daarop-ingaan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag