Notificaties

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

wanneer ik wil zien of er nieuwe berichten zijn in de topics waarin ik actief ben, klik ik op notificaties. Maar dan zie ik alleen de topics die ik zelf heb geopend en niet de anderen waarin ik heb gereageerd.

 

Ook zie ik niet in een oogopslag of er nieuwe berichten zijn in een topic waarin ik actief ben. Bij andere fora zie je dat de topic vetgedrukt is, zo zie je dat er iemand heeft gereageerd. Hoort dit gewoon zo, of kijk ik steeds verkeerd?

Escape to paradise

Link naar reactie

Je moet op dit knopje: notify.gif klikken bij het topic die je wilt gaan volgen en dan moet je kiezen voor "Bookmark op voorpagina". Je kan dan op home klikken bovenaan deze site en dan op "alleen bookmarks". Dan zie je alle topics waar je je op geabonneerd hebt en je kan dan eenvoudig zien in welk topic weer gereageerd is.

Link naar reactie

Je moet op dit knopje: notify.gif klikken bij het topic die je wilt gaan volgen en dan moet je kiezen voor "Bookmark op voorpagina". Je kan dan op home klikken bovenaan deze site en dan op "alleen bookmarks".

 

Veel te veel muisklikken dus voor een fijne gebruikerservaring ;)

 

Fijne details van vertaling van 'experience' naar 'ervaring' even buiten beschouwing gelaten.

Link naar reactie

Het zou inderdaad makkelijker kunnen, bijvoorbeeld:

Een knop "bookmark" bij elk topic. Als men op dit knopje klikt wordt het topic bijgehouden op de home page. Als men 1 of meerdere bookmarks gemaakt heeft dan laat "Home" direct de actieve topics onder de bookmarks zien.

 

Kost op die manier slechts 1 klik per topic die men wilt gaan volgen, precies het aantal klikken die je zou verwachten om nodig te hebben.

Link naar reactie

Het zou inderdaad makkelijker kunnen, bijvoorbeeld:

Een knop "bookmark" bij elk topic. Als men op dit knopje klikt wordt het topic bijgehouden op de home page. Als men 1 of meerdere bookmarks gemaakt heeft dan laat "Home" direct de actieve topics onder de bookmarks zien.

 

Kost op die manier slechts 1 klik per topic die men wilt gaan volgen, precies het aantal klikken die je zou verwachten om nodig te hebben.

 

Het kan beter zo; iedereen die ergens in een topic heeft gereageerd of zelf een topic heeft geopend word automatisch op de hoogte gehouden van nieuwe berichten in dat topic, en wanneer iemand gaan abbo meer wilt op een topic kan hij simpelweg de abbo verwijderen. Zo doen ze het bij de meeste fora, dat is ook makkelijker en overzichtelijker.

Escape to paradise

Link naar reactie

Dat zou niet werken, NumberSeven. Denk niet dat veel mensen die reageren in een topic om iemand even te helpen daarna ook nog op de hoogte willen blijven van dat topic. Reageren in een topic is iets anders dan op de hoogte willen gehouden worden van dat topic.

 

Er zou dan beter een aparte selectie gemaakt kunnen worden met topic waarop je gereageerd hebt, in plaats van het bookmark systeem te misbruiken door daar ook de topics waarop je gereageerd hebt tussen te zitten.

Link naar reactie

 

Ik weet niet hoor, op de andere fora werkt het heel goed. Als iemand dan geen bookmark wil van een topic kan hij met 1 klik de notificaties uitvinken. Het leek mij juist wel dat mensen op de hoogte gehouden willen worden van een topic waarin ze hebben gereageerd, wat als iemand diegene nog een vraag stelt oid? Een aan/uitvinksysteem zou handig zijn, zo kun je in een oogopslag alle bookmarks aan of uit vinken of verwijderen.

Escape to paradise

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.