ik ben op het moment weer wat verder met een idee, n.l. het verhuren voor materialen benodigd voor educatie.
Nu was mijn vraag: op het moment dat ik een product inkoop en vervolgens aan particulieren verhuur, mag ik dan simpelweg de inkoopprijs ex. btw. meerekenen of moet ik wel gewoon belasting betalen over de inkoop?
Alvast hartelijk dank, Fortunae
E fructu arbor cognoscitur. De boom kan herkend worden aan zijn vruchten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Fortunae
Fortunae
Ha beste experts,
ik ben op het moment weer wat verder met een idee, n.l. het verhuren voor materialen benodigd voor educatie.
Nu was mijn vraag: op het moment dat ik een product inkoop en vervolgens aan particulieren verhuur, mag ik dan simpelweg de inkoopprijs ex. btw. meerekenen of moet ik wel gewoon belasting betalen over de inkoop?
Alvast hartelijk dank, Fortunae
E fructu arbor cognoscitur. De boom kan herkend worden aan zijn vruchten.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29761-moet-ik-btw-betalen-bij-verhuur-producten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag