Jump to content
T.v.z
Verberg

Mening van rijscholen gevraagd

vraag

Goedeavond,

 

Graag zou ik de mening van rijscholen willen weten omtrend het volgende:

Momenteel ben ik samen met een partner bezig om een applicatie te ontwikkelen voor een bevriende rijschool eigenaar.

Dit pakket word een webapplicatie, met de volgende "key-features":

 

- Wereldwijd bereikbaar backoffice waarin verschillende "resources" (instructeurs, voertuigen, tijd en kandidaten) kunnen worden ingepland.

- Agenda inkijken/bijwerken vanaf PDA.

- Apparte klantmodule waarin lessen kunnen worden aangekocht en de voortgang kan worden ingezien.

- Kilometer administratie per voertuig.

- Koppeling met Microsoft Word voor het versturen en archiveren van brieven.

- Communicatie module.

 

Wij zijn op de hoogte dat voor dit doel al (meerdere) pakketen beschikbaar zijn.

Echter, willen wij een USP bieden op verschillende punten:

 

1. Geen verassingen in kosten. De kosten worden per gebruiker gefactureerd.

2. Er is geen éénmalige inverstering nodig. Bestaande hardware en PDA's kunnen gebruikt blijven worden.

3. In overleg is maatwerk te leveren.

 

Tevens kunnen wij voor kleine rijscholen (< 5 werkplekken) een complete omgeving leveren.

Deze omgeving omvat:

- Gecentraliseerde bestanden opslaan.

- Gestandariseerde emailomgeving.

- VOIP (telefonie via internet, kostenbesparend) gekoppeld aan bovenstaande software.

 

Indien nodig kunnen wij tegen zeer lage kosten verschillende lokaties in een virtueel netwerk koppelen. (Samenwerkende rijscholen.)

 

Graag zou ik van rijschoolhouders en anderzins geintresseerde een mening onvangen.

Spreekt ons concept aan?

Mist er iets?

Elke vorm van feedback is meer dan welkom.

 

Met vriendelijke groet,

 

Tijs van der Zwaan

 

 

Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0
  • Rate this answer

Beste Thijs,

 

Hoeveel rijschoolhouders denk je op dit forum aan te treffen? ;)

Waarom bel je er niet gewoon een hondertal met die vragen? Dan heb je direct antwoorden van henzelf.

Zoals jezelf omschrijft is het concept al bestaand. Er is dus markt voor, dus met een goed verhaal kun je telefonisch al vreselijk veel informatie inwinnen, daar ben ik van overtuigd.

Dus gewoon gaan bellen zou ik zeggen!

 

gr ronny


www.bofatelefoondienst.nl

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 10 leden online en 140 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept