• 0

Mening van rijscholen gevraagd

Goedeavond,

 

Graag zou ik de mening van rijscholen willen weten omtrend het volgende:

Momenteel ben ik samen met een partner bezig om een applicatie te ontwikkelen voor een bevriende rijschool eigenaar.

Dit pakket word een webapplicatie, met de volgende "key-features":

 

- Wereldwijd bereikbaar backoffice waarin verschillende "resources" (instructeurs, voertuigen, tijd en kandidaten) kunnen worden ingepland.

- Agenda inkijken/bijwerken vanaf PDA.

- Apparte klantmodule waarin lessen kunnen worden aangekocht en de voortgang kan worden ingezien.

- Kilometer administratie per voertuig.

- Koppeling met Microsoft Word voor het versturen en archiveren van brieven.

- Communicatie module.

 

Wij zijn op de hoogte dat voor dit doel al (meerdere) pakketen beschikbaar zijn.

Echter, willen wij een USP bieden op verschillende punten:

 

1. Geen verassingen in kosten. De kosten worden per gebruiker gefactureerd.

2. Er is geen éénmalige inverstering nodig. Bestaande hardware en PDA's kunnen gebruikt blijven worden.

3. In overleg is maatwerk te leveren.

 

Tevens kunnen wij voor kleine rijscholen (< 5 werkplekken) een complete omgeving leveren.

Deze omgeving omvat:

- Gecentraliseerde bestanden opslaan.

- Gestandariseerde emailomgeving.

- VOIP (telefonie via internet, kostenbesparend) gekoppeld aan bovenstaande software.

 

Indien nodig kunnen wij tegen zeer lage kosten verschillende lokaties in een virtueel netwerk koppelen. (Samenwerkende rijscholen.)

 

Graag zou ik van rijschoolhouders en anderzins geintresseerde een mening onvangen.

Spreekt ons concept aan?

Mist er iets?

Elke vorm van feedback is meer dan welkom.

 

Met vriendelijke groet,

 

Tijs van der Zwaan

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Thijs,

 

Hoeveel rijschoolhouders denk je op dit forum aan te treffen? ;)

Waarom bel je er niet gewoon een hondertal met die vragen? Dan heb je direct antwoorden van henzelf.

Zoals jezelf omschrijft is het concept al bestaand. Er is dus markt voor, dus met een goed verhaal kun je telefonisch al vreselijk veel informatie inwinnen, daar ben ik van overtuigd.

Dus gewoon gaan bellen zou ik zeggen!

 

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.