• 0

Gezocht: Kritische mensen voor een website review...

Omschrijving van je concept:

Hallo allemaal,

 

Na 4 maanden aan onze website gebouwd te hebben gaan wij per 1 januari 2011 marketing voeren. (Adwords)

Op dit moment is onze website zo goed als af, op wat schrijffoutjes na.

 

 

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Het probleem is dat de mensen in onze omgeving onze producten goed kennen en hierdoor een andere feedback naar voren komt.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Nu zijn wij nog opzoek naar kritische mensen die onze website willen bekijken, beoordelen en positieven kritiek willen geven.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij twijfelen nog over de volgende onderwerpen:

 

* Tekst inhoud.

* Structuur.

* Komen de producten over?

* Is de opbouw duidelijk?

* Manier van schrijven.?

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

 

Ik hoor graag een mooie feedback!

 

Alvast bedankt,

 

Jeroen Tokmetzis

 

Website: www.wre.nl

 

 

www.we-are-entertainment.nl

www.wre.nl

 

Dream you Life

Live your Dream

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Totaal verzorgde Catering met buffetten, drank en hapje, inclusief gastheren en -vrouwen.

 

Ik vind het ( drank en hapje ) wat vreemd in de zin staan. buffetten is meervoud, en gastheren en vrouwen ook.

Ik zou dan ook voor meervoud gaan: dus drankjes en hapjes.

 

 

Verder geeft de homepage mij niet gelijk echt een duidelijk gevoel.

Ik krijg het gevoel alsof ik op een website van een dj zit te kijken, terwijl je meer diensten aanbiedt.

Als ik zou gaan trouwen zou ik niet gelijk dat elegante en chique gevoel krijgen wat ik zoek voor mijn bruiloft bij de eerste blik op jou website, terwijl de eerste indruk toch wel het belangrijkste is. Zodra ik op een link klik dan krijg ik wel gelijk een goed idee bij je aanbod, dit zal te maken hebben met de foto's die er dan zichtbaar zijn. Als ik nu voor mijn 25e verjaardag een feest zou willen organiseren dan zou ik juist wel weer voor jou kiezen. Dit is natuurlijk persoonlijk, en iedereen denkt anders, maar dan weet je in ieder geval hoe ik er naar kijk. Verder vind ik de website wel heel goed, uitstekend gemaakt.

 

Ik zal de website nog wel eens op mijn gemak doorlezen, mocht ik verder ideeën hebben dan zal ik ze voorleggen.

Succes verder in ieder geval!

Link naar reactie
  • 1

Hallo Jeroen,

 

Een aantal zaken die me opvallen (willekeurige volgorde):

 

- bewegende banners leiden mij altijd af bij het lezen van de tekst. Ook vind ik de gebruikte letter erg klein

 

- op je pagina met DJ's vind ik de tekst bij Roy niet echt duidelijk; daarnaast geef je bij Rowin aan dat je DJ's ook zonder Drive-in Show kunt boeken, terwijl bovenaan diezelfde pagina staat dat dat niet kan

 

- de foto's bij de drive-in shows vind ik eigenlijk allemaal op elkaar lijken, ik zie de meerwaarde niet van bijvoorbeeld die 8 foto's van de drive-in show deluxe

 

- ik zou de diverse drive-in shows combineren; het verschil tussen de gewone en de deluxe zit voor zover ik kan zien alleen in de schermen, zet die er als optie bij voor 60 euro, scheelt weer een menu-keuze en het voorkomt het onhandige bladeren tussen de twee om ze te kunnen vergelijken

 

- op je contact pagina heb je nog Engelse kopjes

 

- bij "Maak een afspraak" heb je de verplichte velden aangegeven, dat zou ik ook doen bij de andere contactformulieren

 

- in je boekingsformulier vind ik de opties onder "Hoe kunnen wij u benaderen?" niet logisch; daarnaast vind ik het niet gebruiksvriendelijk dat ik je algemene voorwaarden niet vanuit dit formulier kan bekijken, terwijl ik er wel mee accoord moet gaan; als ik dan naar beneden scroll en je AV bekijk, is daarna het hele formulier gewist ... :-(

 

- in die algemene voorwaarden begrijp ik niet waarom jij niet aansprakelijk bent als je het van te voren afgestemde geluidsniveau overschrijdt (puur nieuwsgierigheid)

 

- controleer nog even op tik- en taalfouten; het is bijvoorbeeld bruiloftsfeest (aan elkaar en met 's') en "Onze professionele Drive-in Shows voorzien u ..."

 

Lijkt me voor vandaag wel weer genoeg.

 

Groet,

 

John

 

Link naar reactie
  • 1

Minpunten:

 

Als ik aan entertainment denk dan denk ik aan vrolijkheid. Niet aan donkere dagen, want daar doet de beginpagina mij aan denken. Het logo vind ik ook wat onduidelijk, "We are entertainment" is moeilijk leesbaar.

 

Pluspunten:

 

De vervolgpagina's vind ik dan wel weer zeer mooi aangekleed en duidelijk. Geeft mij een professioneel en aangenaam gevoel.

 

Opmerkingen:

 

Je gebruikt verschillende kleuren in je menu (contact is geel, drive in shows oranje, enz.). Is het geen leuk idee om deze kleuren meer in de pagina's de betrekken?

 

Waarom kan ik op de flash klikken terwijl er niets gebeurd (weddings, workshops, enz)? Er verschijnt namelijk een handje en dan krijg ik de indruk dat er iets staat te gebeuren als ik klik. Zorg er voor dat ik of op de hele flash met één klik met pauze kan of maak alleen het pauzeincoontje klikbaar. Beetje verwarrend op dit moment.

 

Houd er rekening mee dat niet iedere bezoeker javascript aan heeft staan. Bezoekers zonder javascript (bezoekers met een beschermde internetomgeving op hun werkplek bijvoorbeeld) kunnen jou niet boeken of contact opnemen. Het formulier wordt dan niet verzonden.

 

Ik lijk misschien wat negatief maar ik vind het een zeer mooie website. Ik zou alleen de beginpagina anders aanpakken en hier wat meer vrolijkheid in brengen. Op de plaats van de welkomsttekst een professioneel introfilmpje met een goede impressie van de mogelijkheden om maar een idee te geven.

Incasso kan persoonlijker & effectiever - Incassobureau Luuc.Eu - Bezoekt uw slecht betalende debiteuren
Link naar reactie
  • 1

Dingetjes die mij opvallen...

Voorpagina

 

[*]Logo is heel klein. We are entertainment mag wel wat meer knallen

[*]Beeld logo is leuk en vrolijk maar ook weer een beetje onduidelijk. Ziet er een beetje uit als een donkere ninja

[*]Bel nu banner. Prima natuurlijk. Maar waarvoor zou ik bellen? Boek ons direct zou misschien beter zijn.

[*]Carousel. Weg ermee. Foto's die er in staan zijn wel erg glad (stock?) Gewoon eigen foto's laten maken.

[*]Opsomming. Lettertype groter en attractiever maken om te lezen.

[*]Algemeen. Ik vind alles wel heel klein opgemaakt. Ook de navigatie.

 

 

Inhoudspagina's

 

[*]Subnavigatie. Compleet herladen bij het wisselen. Ik verwacht dat dingen in en uit klappen. Tevens die nummering zou ik weghalen. Ziet er verder verzorgt uit.

[*]We are is heel leuk. Alleen leent zich niet voor de subitems. We are contact????

[*]Stel een vraag en bel mij. Prima maar zou ik op een andere plek zetten. Maakt nu je website te breed

[*]Slide (grote beelden). Misschien iets betere typografie. Wel leuk gevarieerd

[*]Fotografie. Andere beelden. Ze zijn heel afstandelijk en brengen niet echt het gevoel van een feestje over. Die foto van het schoolfeestje vind ik bijna een leraar.

 

 

Zo ook wel weer even genoeg gezeurd. Wil ik wel zeggen dat het een prima website is waar je je niet voor hoeft te schamen. Ik zie ze veel slechter op HL voorbij komen. Tevens raad ik aan om niet de gegeven punten klakkeloos bij de web bouwer neer te leggen. Kan mij voorstellen dat hij dan niet zo positief zal reageren. Qua code komt de website prima door de checkers heen. Dus technisch is het volgens mij allemaal prima.

 

Veel succes,

 

Micha

 

 

 

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 1

Mooie site, wat me iedergeval opviel:

 

Op de overzichtspagina van bijv. casino workshops kan ik per onderdeel een offerte aanvragen of boeken.

http://www.we-are-entertainment.nl/workshops/casino-workshops

 

Als ik op meer informatie klik kan dat niet meer, ik moet dan eerst teruggaan en kom dan bovenin de pagina en moet dus opnieuw de juiste link opzoeken voordat ik kan boeken of een offerte kan aanvragen.

http://www.we-are-entertainment.nl/workshops/casino-workshops/big-wheel

 

Link naar reactie
  • 0

Dit is een flinke voorbereiding geweest, petje af! Jullie aanbod is zeer compleet, maar daardoor heb ik ook geen idee meer waar ik moet kijken. Ik mis een beetje de rust in het geheel.

 

Even een paar kleine dingetjes die me zo snel opvallen:

 

Het trouwgedeelte: ik denk dat 95% van je doelgroep vrouw is, maar de kleuren en foto's komen voor mij iets te hard en daardoor wat 'onpersoonlijk' over. probeer te kijken of je de trouwsfeer er een beetje in kunt krijgen. Wat ik wil op mijn trouwen is een DJ die inspeelt op het publiek en naar de wensen kijkt van het bruidspaar. De foto van de lichtshow komt bij mij meer over al een discoavond. Maar als ik doorlees, zie ik wel staan dat er naar de muzieksmaak wordt gekeken ed, maar dan ben ik eigenlijk al afgehaakt.

 

Bij bruiloftdecoratie: de plaatjes ogen een beetje oudbollig en wat amerikaans?

 

bij het stukje van info tot levering, is de resolutie van de plaatjes wat laag.

 

Verder vind ik het erg prima gedaan, en een leuk idee om alles zo bij elkaar te binden.

 

Link naar reactie
  • 0

zoals al eerder aangegeven is de achtergrond te grijs, je zou hem aan kunnen passen per thema, dus bij drive-in een soort laser lichtshow en bij bruiloften meer sjiek of kant ofzo.

 

bij http://www.we-are-entertainment.nl/weddings/bruiloft-show is het mogelijk op de foto's te klikken, maar ik krijg dan de melding dat de link het niet doet.

 

ik vind het raar om gelijk deze twee uitspraken te zien:

Afspraak is afspraak!

Altijd verzorgde en professionele apparatuur!

je site ziet er professioneel uit en het is duidelijk dat je geen hobbiende puber bent, probeer ze subtieler te formuleren.

 

bij de drive-in shows staan filmpjes, deze zijn eigenlijk een beetje saai, ik zou proberen om van zoveel mogelijk dingen die je organiseert goede film of foto impressies te krijgen. je kan dan bijvoorbeeld bij boekingen de fotograaf gratis of tegen gereduceerd tarief aanbieden op voorwaarde dat jij de fotos op de site mag gebruiken.

Link naar reactie
  • 0

zoals al eerder aangegeven is de achtergrond te grijs, je zou hem aan kunnen passen per thema, dus bij drive-in een soort laser lichtshow en bij bruiloften meer sjiek of kant ofzo.

 

bij http://www.we-are-entertainment.nl/weddings/bruiloft-show is het mogelijk op de foto's te klikken, maar ik krijg dan de melding dat de link het niet doet.

 

ik vind het raar om gelijk deze twee uitspraken te zien:

Afspraak is afspraak!

Altijd verzorgde en professionele apparatuur!

je site ziet er professioneel uit en het is duidelijk dat je geen hobbiende puber bent, probeer ze subtieler te formuleren.

 

bij de drive-in shows staan filmpjes, deze zijn eigenlijk een beetje saai, ik zou proberen om van zoveel mogelijk dingen die je organiseert goede film of foto impressies te krijgen. je kan dan bijvoorbeeld bij boekingen de fotograaf gratis of tegen gereduceerd tarief aanbieden op voorwaarde dat jij de fotos op de site mag gebruiken.

 

 

Hallo Micheal bedankt,

 

De link gaan we direct maken :-)

Wat betreft de foto's die gaan inderdaad veranderen :-)

 

 

Afspraak is Afspraak

Altijd verzorgde en professionele apparatuur!

 

Hoe zou jij zelf de kopjes Verwoorden?

 

 

 

Groetj

www.we-are-entertainment.nl

www.wre.nl

 

Dream you Life

Live your Dream

Link naar reactie
  • 0

die twee kopjes zijn dingen waar ik op moet letten als ik m'n neefje in zou huren, wanneer ik een professioneel bedrijf inhuur vind ik ze zo vanzelf sprekend dat je ze eigenlijk helemaal niet expliciet hoeft te noemen

 

deze voldoen dan:

Kwaliteit staat voorop!

• Persoonlijk ontmoetingsgesprek.

 

eventueel aangevuld met bv.:

wij organiseren alles dat nodig is, zodat u ontspannen van het feest kunt genieten.

Link naar reactie
  • 0

Prima website. Voor mij iets te veel flits, maar het komt goedverzorgd en professioneel over.

 

Ideetje: doe er twitter, facebook, youtube dan wel hyves bij. Op deze sociale platforms kan je meer foto's en belevenissen kwijt, waardoor de bezoeker je beter leert kennen. Wellicht komt via die kanalen op den duur ook extra klandizie naar je toe.

 

En positieve beoordelingen van klanten op je site zetten als je een tijdje bezig bent kan natuurlijk nooit kwaad. Succes.

Zelf hypotheek afsluiten scheelt een paar duizend euro. Zie http://www.executiononlyhypotheek.net/

Link naar reactie
  • 0

@jeroen

 

Misschien dat je jouw plannen voor SM wil delen op dit forum. Ik ben zelf namelijk wel geïnteresseerd in de ideeën van andere ondernemers op het gebied van SM. Ik ben zelf namelijk een SM noobie, maar ik moet er vakmatig wel wat meer mee gaan doen. In de privé-sfeer ben ik wel bezig met SM, maar nu wil ik dit toch uitbreiden en aanbieden aan klanten die behoefte hebben aan SM.

 

Micha

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

Misschien dat je jouw plannen voor SM wil delen op dit forum. Ik ben zelf namelijk wel geïnteresseerd in de ideeën van andere ondernemers op het gebied van SM. Ik ben zelf namelijk een SM noobie, maar ik moet er vakmatig wel wat meer mee gaan doen. In de privé-sfeer ben ik wel bezig met SM, maar nu wil ik dit toch uitbreiden en aanbieden aan klanten die behoefte hebben aan SM.

 

[offtopic]

 

@Micha, ik weet dat het vrijdagmiddag vrijdagavond is, maar please, lees je eigen post en met name de laatste zin nu nog een keer alsof iemand anders hem geschreven had ;D

Als het je echt interesseert heeft Vossie wellicht nog wat ideeen voor je ;)

Link naar reactie
  • 0

Hij is in ieder geval niet vies van afkortingen... ;)

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Het probleem is dat de mensen in onze omgeving onze producten goed kennen en hierdoor een andere feedback naar voren komt.

 

Wij kennen je producten of diensten (nog) niet, waarmee je een kans voor introductie en promotie onbenut hebt gelaten. Wil je je geografische focus verbreden met de website?

 

Aangaande de website: het logo en de handelsnaam is te klein, terwijl veel ruimte aan een nutteloos verloopje in de bovenbalk wordt besteed. Het logo is naar mijn mening teveel een plaatje i.p.v. een icon. Maak de tekst in de menubalk ook vet of groter. Voor een entertainment site komt e.e.a. nogal statisch op mij over. Waarom hechten jullie belang aan Adwords als marketingmedium of instrument? Hoe bereiken jullie verder een lokale of regionale doelgroep?

 

Een (bescheiden) wervende sticker op een DJ-set brengt je allicht ook aan de praat met prospect?

 

Waarom lost Aqtual Media dit probleem niet op als naar eigen zeggen fullservice mediabureau? Of is dit bedoeld als extra input?

 

We are... gemengd Engels en Nederlands taalgebruik is ook weinig zeggend. Amusement, entertainment, themes...

 

Eten en drinken workshops, mind en ilusion, is nagedacht over dit soort categorieën?

 

Wie heeft dit beeldmateriaal verzorgd?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 1

Ik moest ook even knipperen met mijn ogen, toen ik het las. Ik was dat onderdeel van de site nog niet tegengekomen.

 

 

Over de site:

 

Ik ben het niet helemaal eens met de beredenatie dat je reclame op je discobar moet maken, dit is zo vreselijk goedkoop en haalt de het sjieke van je set af. Als mensen je goed vinden komen ze echt wel een kaartje vragen.

 

- Ik heb niet een heel groot scherm 17". (ja ik weet het, dat is klein), maar daardoor ziet het menu er niet echt overzichtelijk uit.

 

- Bij weddings stap ineens over op bruiloften, boven dien herhaal je dat wordt bij elk kopje, waardoor het in mijn ogen wat minder overzichtelijk wordt.

- Ik mis bij de drive in shows nog de optie maatwerk. (elke bruiloft is toch uniek?)

- Ik zou ook uitkijken met de foto's waar je geen rechten op hebt, zoals de foto van John Travolta.

- Alle linkjes bij de disco effecten werken niet.

- De volgorde in het menu is trouwens anders dan in het overzicht dat je krijgt. Dit werkt best verwarrend

- Het kan aan mijn pc liggen, maar de blak van informatie tot levering, komt bij mij heel verkeerd over, net alsof de tekst 2 keer overelkaar heen staat maar net niet goed opelkaar ligt, waardoor je dus allemaal dubbel lijnen krijgt.

 

 

Waarom zou iemand een fotograaf bij jouw inhuren?

Ze zijn een stuk duurder uit dan wanneer ze dan naam intikken bij google.

Omar Lahmar is 995 euro via zijn site en 1150 euro via jullie site. Ik neem aan dat je toch een aardige provisie krijgt wanneer hij via jullie een opdracht krijgt.

 

 

Over je voorwaarden wel wat vraagjes:

 

4.5 Opdrachtgever dient zorg te dragen voor minimaal 2 vrije stroom groepen van 220volt / 16 ampère of een krachtstroom groep(380volt). De stroomvoorziening mag niet meer dan 10 meter van de plaats van optreden verwijderd.

 

Hoeveel ampere met de 380 volt groep zijn? EN mag het ook een 4 aderige groep zijn. En hoe zit het met perilex. (We spreken trouwens tegenwoordig over 230 Volt en 400 volt)

 

4.7 Indien gewenst dient opdrachtgever zorg te dragen voor een eenvoudige maaltijd voor maximaal twee personeelsleden per item (tenzij anders vermeld). In dat geval zal dit vooraf worden aangegeven.

 

Door wie gewenst?, En wat bedoel je met per item, is dat een show? E misschien is het slim om het uit te breiden met drankjes. Anders kom je er ooit nog eens op een klus dat je een aantal uren niets te drinken kan krijgen. En met de Horeca prijzen kun je je hier behoorliijk mee in de vingers snijden.

 

5.1 Opdrachtnemer is gerechtigd de uitvoering van een overeenkomst op te schorten, zodra hij gegronde vrees heeft om aan te nemen dat opdrachtgever niet volledig aan zijn verplichtingen uit de overeenkomst zal (kunnen) voldoen.

 

Weet je zeker dat dit rechtgeldig is? Volgens mij moet je het kunnen aantonen en is aannemen niet voldoende.

 

6.2 Indien de kostprijs van opdrachtnemer wordt verhoogd als gevolg van tussentijdse tariefwijzigingen van omzetbelasting, premies sociale verzekeringen, loonbelasting of andere overheidsheffingen, dan wel als gevolg van prijswijzigingen van derden, is opdrachtnemer gerechtigd deze wijzigingen door te belasten aan opdrachtgever. Ingeval van door te belasten buitenlandse valuta wordt de op de factuurdatum van opdrachtnemer geldende dagkoers gehanteerd.

 

Mij is ooit verteld dat je dit niet voor elkaar krijgt in de rechtbank. En dan specifiek het puntje van de prijswijzigingen van derde. Hierdoor zou je ineens een factuur kunnen verdubbelen omdat je een geluidsset moet inhuren om wat voor reden dan ook.

 

Tot slot zou ik de voorwaarden ook nog eens goed nakijken op spelfouten, bepaalde spelfouten zorgen er nu voor dat de hele voorwaarde niet geldig is.

 

 

Tot slot, zou ik echt wat aan je foto's doen. Je wilt jezelf neerzetten als een pro, maar alle foto's zijn in dezelfde huiskamer gemaakt.

 

 

Dan nu nog een hele ander vraagjes, die niets met de site te maken hebben.

Het is toch geen decotruss die je gebruikt op je foto's. Ik kan het niet goed zijn, maar het lijkt op 20 x 20 driehoekstruss, die wel erg laag hangt. (maar misschien komt dat door de hoek waarop de foto gemaakt is).

 

Wat zijn de vierkant blokjes die achter de scanners hangen, de middelste lijkt me een breeakout, maar die andere 2 kanik niet plaatsen.

http://www.we-are-entertainment.nl/media/content_page/40/content_image/thumbnail/DSC09534.JPG

 

 

Ik laat het hierbij, anders wordt het helemaal onoverzichtelijk. Laat de moed niet zakken, want de basis van de site is echt wel in orde.

Link naar reactie
  • 0

Vind het een mooie website die er goed uitspringt, maar ik vind hem zelf toch wat te druk. Ik moet echt gaan zoeken

waar mijn tekst staat omdat ik aan alle kanten afgeleid wordt door gekleurde dingen waar ik op kan klikken of bewegende

banners. Ook blijft de Flash Carousel op de home page af en toe hangen bij mij (Opera gebruiker). Het menu is wel

duidelijker gestructureerd wat dat alles weer een beetje goed maakt, maar ik zou toch proberen het wat overzichtelijker

te houden ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 230 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.