• 0

Gezocht: Kritische mensen voor een website review...

Omschrijving van je concept:

Hallo allemaal,

 

Na 4 maanden aan onze website gebouwd te hebben gaan wij per 1 januari 2011 marketing voeren. (Adwords)

Op dit moment is onze website zo goed als af, op wat schrijffoutjes na.

 

 

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Het probleem is dat de mensen in onze omgeving onze producten goed kennen en hierdoor een andere feedback naar voren komt.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Nu zijn wij nog opzoek naar kritische mensen die onze website willen bekijken, beoordelen en positieven kritiek willen geven.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Wij twijfelen nog over de volgende onderwerpen:

 

* Tekst inhoud.

* Structuur.

* Komen de producten over?

* Is de opbouw duidelijk?

* Manier van schrijven.?

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

 

Ik hoor graag een mooie feedback!

 

Alvast bedankt,

 

Jeroen Tokmetzis

 

Website: www.wre.nl

 

 

www.we-are-entertainment.nl

www.wre.nl

 

Dream you Life

Live your Dream

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

als ik naar je zoekwoorden kijk dan vraag ik mij af wat je wilt bereiken met "verhuur" "geluid" "business" "thema"

zijn dat nu echt zoekwoorden waar je op gevonden wilt worden? en dan op elke pagina dezelfde set ?

zulke containerbegrippen zullen niet voor je werken, zeker niet op de manier zoals je ze nu ge/misbruikt

 

maak een goede zoekwoorden-analyse en zet de zoekwoorden goed in; nu bespeur ik weinig idee en visie

 

GJ

Link naar reactie
  • 0

Even terugkomen op mijn aandachtspuntje m.b.t. de beginpagina: die nieuwe welkomsttekst vind ik al een mooie verbetering.

"Jonge, ervaren en enthousiaste DJ's": De termen "jong" en "ervaren" worden vaak als tegenstelling gebruikt, waardoor ik het idee zou kunnen krijgen dat je drie soorten hebt, waaruit ik moet kiezen. Terwijl je volgens mij bedoelt dat ze zowel jong, als ervaren als enthousiast zijn. Ik zou dus kiezen voor "Jonge, enthousiaste DJ's met ruime ervaring" o.i.d. (ze doen niet alleen bruiloften, dus dat zou ik op de homepage ook weglaten).

 

En een "Persoonlijk ontmoetingsgesprek" ??? (valt voor mij in de categorie "individuele betalingsfactuur").

 

Een goede tekstschrijver zou in mijn optiek voor je site een aardige verbetering kunnen opleveren (voor de goede orde, ik ben geen tekstschrijver). Ik heb soms ook het idee dat je dingen anders zegt dan je bedoelt. Bijvoorbeeld: "Wanneer “We are Entertainment” uw betaling heeft ontvangen zijn wij onder de afgesproken voorwaarden bij u in dienst".

 

Iets heel anders: je hebt volgens mij een USP met je vegetarische barbecue, maar als ik de 4 soorten bekijk die je aanbiedt, zie ik voornamelijk vlees, vlees en nog eens vlees. Licht een tipje van de sluier van je creativiteit op, in plaats van alleen "u kunt contact opnemen voor meer informatie".

 

Je "koude bittergarnituur"-link werkt niet (page not found).

Link naar reactie
  • 0

Ik ben ook wel benieuwd of je onze vragen ook gaat beantwwoorden?

 

 

Jasper, ik zou jouw niet langer in spanning houden ;)

 

De 2 vierkante blokjes op de truss zijn voedingsbronnen voor de scanners, en inderdaad de truss hangt erg laag anders past het geheel niet op de foto. Alle foto's zijn inderdaad in een huiskamer gemaakt, op dit moment zijn we overige foto's aan het verzamelen :)

 

Jij zit zelf ook in het licht en geluid geloof ik? Wat doe je precies?

 

Groetjes,

www.we-are-entertainment.nl

www.wre.nl

 

Dream you Life

Live your Dream

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Dat is grappig, volgens mij heb jij een keer een offerte aangevraagd bij mijn collega.

 

Je website heeft een goede structuur. Menu met submenu is heel eenvoudig in gebruik. Of je teksten goed zijn durf ik niet te zeggen, daar ben ik geen ster in.

 

In vind alleen wel de header iets te druk, het leid voor me gevoel iets te veel af van de tekst. Misschien kan je de header 3 sec. laten bewegen en daarna stil laten staan. Zo kan de gebruiker zich beter op de inhoud concentreren.

Om je zoekwoord dichtheid iets dichter te maken, raad ik aan je bedrijfsnaam bij de achterliggende pagina's uit je title tag te halen. De code van je website ziet er goed uit, ik kan zien dat er iemand met verstand van webdesign aan gewerkt heeft. Ik zie wel dat er wat onderdelen in het menu zijn uitgelijnd met spaties, dat is niet de meest nette oplossing maar als dat het enige is.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

Haha, bedoelde meer de andere vragen die ik gesteld had, met betrekking op de website.

 

IK hoop trouwens dat het geen geen voedingsbronnen zijn, want ik zie geen rook dus zou het iets van kernenergie moeten zijn lol. In onze branche praten we over een ballast, wist niet dat deze ook voor scanner gemaakt werden. Bij MH wordt het wel vaker gebruikt, om 4 voordelen:

 

- onderhoud en storinsproblemen geburen dan de grond kunnen worden opgelost

- geen herrie van ventilatoren in je truss

- minder gewicht in je truss

- betere koeling (warme lucht stijgt)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.