• 0

Leveranciers lingerie merken.

Hallo mensen,

 

ik ben al een tijdje aan het zoeken naar goede leveranciers voor lingerie. Ja ik ken de bekende weg van zoeken vie de zoekmachines, maar ik kom eigenlijk altijd bij leveranciers uit die niet tot het topsegment horen.

 

Ik zoek dus leveranciers die de topmerken merken kunnen leveren. zoals bv. marlies dekkers, tommy hilfiger, Chantelle.

Moet ik dan echt naar de fabrikant, dus in deze bv. Marlies dekkers toe gaan?

 

Daarnaast wil ik ook een meer erotische afdeling beginnen. Maar ook hier zijn duizenden aanbieders. Hoe weet ik welke producten goed zijn en of zij daadwerkelijk een erkende leverancier zijn ofwel producent. Ik heb veel gezocht op de internationale trading websites zoals alibaba.com maar daar vind je veelal hetzelfde en ik vraag me dan ook af waar produceren topmerken hun producten dan? En hoe weet ik of ik met een top producent heb te maken?

 

 

Denk nu vooral niet; onee niet weer een lingerie webshop. Het concept wat ik heb bedacht is anders dan de standaard webshops, maar er zullen dan wel de juiste leveranciers gevonden moeten worden.

 

Dus wat zoek ik? Merk leveranciers en Top producenten met checkbare referenties.

 

 

Ik zal jullie later uitgebreidt gaan vertellen hoe de vork in de steel zit maar zolang alles nog niet helemaal duidelijk is kan ik jullie die dus ook niet verschaffen.

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Neem gewoon contact op met het hoofdkantoor en vraag of ze zelf de distributie doen of dat hebben uitbesteed aan een groothandel.

 

Marlies Dekkers

ADRES HOOFDKANTOOR

delftseplein 30 K

3013 AA Rotterdam,

 

 Tommy Hilfiger B.V.

 Stadhouderskade 6

 1054ES Amsterdam

020 5899888

 

Chantelle

BENELUX

Chantelle SOVEDAM

Frankrijklei 65 Bus 3, 2000 ANTWERPEN

Tel. : + 32 3 222 9502

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 290 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.